nikka skrev 2010-12-14 08:39:50 följande:
Prova att torka med ättika. Häll ättiksyra 24 % på golvet och torka ut
det.Ställ några skålar här och där i huset med ättika i, låt stå över natten och doften försvinner.
Tack för tipset. Det ska jag prova nu då! Har varit iväg ien timma och haft förnstren öppna på nedervåningen. Liiite bättre är det så länge man inte äntrar badrummet

Momalicious skrev 2010-12-14 09:06:43 följande:
Jag ska till BM nu efter att knappt ha sovit, är sååå trött. Har god lust att "skolka" men det kommer jag ångra haha. Vill veta statusen på tappen med. Hoppas jag inte somnar när jag kör bara.
Jag är också nyfiken på din tapp-status
Rapportera direkt!!

Cissi7006 skrev 2010-12-14 09:07:16 följande:
Godmorgon,
Jag har också sovit ovanligt gott inatt - kan det vara ett bra tecken för oss att något är på G, hehe
Riktig kolhydratfrukost med Oboy och rostmackor

Samma frukost som mig ju!! Farligt om man vänjer sig. Men Oboy är en av de få saker jag kan dricka nu utan att må illa. Så jag skiter i att det inte är optimal frukost dryck!
Ninnie81 skrev 2010-12-14 09:17:04 följande:
Grattis Willes mamma så himla kul,..hur stor var han?
och ja ska hålla tummar och tår för er andra att de sätter ingågn för er med. =)
börja skratta lite igår när ja var på efterkontroll hos bm,...tänkte " här sitter jag och håller på att få en spiral in ploppad medans några i bf-tråden väntar på att få ploppa ut en bebis...
i morgon blir Mario 8 veckor...tiden går hur fort som helst....men han känns väldigt bebis än...n är mina andra killar var runt 2 mån vägde de 6,3 kg respektive 5,2 kg. MArio väger nog nu ca 3 kg...ha ha...
en liten bild på mina små tomtenissar

SÖTA!!
Vi diskuterade just preventivmedel igår sambon och jag.
Jag vet faktiskt inte alls vad jag tror bli rbäst efteråt. Helt 100% säker på att jag inte vill ha flera barn är jag iallafall och därför tycker jag att min sambo kan sterilisera sig nu!! (enklare ingrepp för honom än för mig) Hmmm, han var väl lite mer tveksam än jag dock

pickaboo skrev 2010-12-14 09:39:01 följande:
Vad lustigt att det kan vara så lika. Jag sov i flera månader som en kratta och nu har jag i ett par veckor sovit GOTT om nätterna. Känner mig utvilad när jag vaknar!
Jamen visst är det lustigt!
Likadant för mig ju!
Har sovit JÄTTEdåligt en lång tid, men nu (med undantag för igår natt) så sover jag jättegott nu.
MÅSTE ju vara tecken på att kroppen samlar kraft för att starta igång förlossning nu ju, visst