Cissi7006 skrev 2010-12-10 09:13:03 följande:
Jag har också haft yrsel i någon vecka nu och var lite orolig att det var HF på gång, men just nu är mitt BT ok. Men du kanske borde kolla ditt?
Min BM eller läkare kan inte förklara yrseln, kan hänga ihop med förkylningsvirus.
Jag var ju hos BM igår, bldtryck är helt ok. Och det har det varit hela grav (har ju kolalt mig extra då dom misstänkt HF pha högt protein och vita i urin)
Dock är jag
förskyld!! Så då kan det ju vara virusets fel!!
ondar skrev 2010-12-10 09:20:20 följande:
Nu åker vi snart till Näl, ca tio minuter kvar tills Pappan ska anlända:). Jag hoppas att läkaren kommer fram till något bra idag o att bebis håller sig där inne så vi kan slutföra vad vi än kommer överens om.
Bf+3 idag:).
Bebis är vaken o verkar vara på strålande humör:P.
Min svägerska messade nyss o skrev att hon tänker på oss idag och att hon snart kan handla massa rosa kläder hihi. Fullt övertygad om att det är en liten tjej där inne

.
Håller tummarna och tänker på dig idag!
Willes Mamma 08 skrev 2010-12-10 09:46:40 följande:
Moma: Ja förstår din frustration! ja började känna o hoppas att bebis skulle komma från v 38. Då ja känner att ja typ inte pallar mer, både psykiskt o fysiskt! Visst man ska tänka att ja efter BF kommer bebis de e normalt oftast o gå över! Men de sktier ja i, Vill ha bebis nu! o tycker de e sååååååååååååååååå grymt frustrerande att våran aldrig kommer! Nu e de 2 dagar kvar till BF och jag har mer eller mindre gett upp o få se min bebis överhuvudtaget.
Jag kan inte njuta och jag vill verkligen inte gå över tiden! Känner panik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du är ju jättenära nu! Kommer ju med
all säkerhet ha bebis till jul!
Jag har känt (kanske inte lika starkt dock) som du, men det har liksom gått över nu.
Hon kommer när hon kommer... Tror inte förlossningen gör hinnsvepning bara så där faktiskt...
Och funkade inte den igår så skulle jag nog ge det några dagar och vänta tills nästa BM-tid och be att hon känner igen då.
Fokusera lite på något helt annat nu sista bebisfria dagarna
...lättare sagt än gjort maybe..
Gör något alldeles extra med er son. Tänk, snart så delar han all tid med ett litet syskon. Lägg fokus på honom, vila, se en bra film eller något spm DU tycker om.
Jag och sambon har bjudit hem ett par vänner och deras barn ikväll, vi ska försöka komma iväg på bio i morgon. På Söndag ska vi se när dottern är Lucia i stallet (är
så stolt över henne,
lucia i ganska stor luciashow)
Jag är så trött på att gå runt och bara vänta och vara sur så nu ska jag i några dagar försöka bita ihop och njuta av dessa dagar . Det är ju egentligen
AS-lite kvar nu.
MEN: Jag vet
precis hur det känns och jag kommer säkert ramla tid igen innan
A
har fötts

Emynem skrev 2010-12-10 09:58:55 följande:
Hallå!
Ingen bebis här i sikte... lite besviken eftersom Viktor kom idag och hade väl hoppats på att även denna skulle komma tidigare.
Men men, han kommer när han är redo.
Måste fråga er andra hur ni har det, när jag ska sova på nätterna så vaknar jag ibland av att bebisen rör sig nå fruktansvärt mkt! Och då ibland så känns det som att hinnorna (tror jag iaf att det är) ner mot livmodertappen vibrerar.
Känns jätte konstigt, i natt hände det säkert tre gånger och nätterna innan har det hänt kanske en gång.
Väntar varje gång på ett litet "plopp" och så ska vattnet gå men icke!
Kan också vakna (och sambon med faktiskt om vi ligger nära varandra) av en helt vild bebis i magen.
Har kännt som ett "pirr" liknande, en vibrerande känsla med ett par ggr,..