December Bebis 2010 :)
Jag har så tjockt här så det syns inte att man tappar hår! Syns på hårborsten o i silen i duschen!
Jag har så tjockt här så det syns inte att man tappar hår! Syns på hårborsten o i silen i duschen!
Loke varken kryper eller går. Ålar gör han nångång ibland. Vänder sig har han slutat med. Han kan gå lite granna om man håller i honom!
På babysim 1 så hade alla barn badbyxan från lindex. Nu på 2an är det bara Loke! =)
Hoppas det går bra!
Inatt fick Loke sova mellan oss! Han kunde inte somna igår kväll. Han var nog övertrött!
Han vaknade strax efter 9 igår. Sov inget på f.m. Hoppades att han skulle somna i vagnen påväg till Öppna förskolan. Men icke. Var vaken hela tiden på ÖF. När vi gick hem 15.30 då somna han nästan direkt i vagnen. Vaknade när vi kom hem ca 20min senare. Sen sov han inge mera! Han somna kl 20 till vällingen, men vakna ca 1½h senare! Vägrade somna om. Han somna 23.20 i våran säng! Han vakna vid 4 o var pigg! Lade honom på mage o han somnade om. Vaknade vid 8.30. Fick nappen och klapp på ryggen så somna han igen. Tror han vaknade nu. Han nös! =)
Ja, han trilskas. Men han brukar kunna sova både på dagen o kvällen. Men inte igår inte. Nejnej! Häromnatten somnade han som vanligt till vällingen och sov till 5! Wohoo! Mer sånt! hehe
Man kanske ska lägga honom senare på kvällen? Men han är ju trött kl 19......
När lägger ni era små?
Ang magen förresten, han bajsar flera ggr varje dag! Har jag olja i vällingen så är det 4-5 bajsblöjor dan efter. Utan olja 1-2 bajsblöjor! =)