Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Jag har så tjockt här så det syns inte att man tappar hår! Syns på hårborsten o i silen i duschen!

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Loke varken kryper eller går. Ålar gör han nångång ibland. Vänder sig har han slutat med. Han kan gå lite granna om man håller i honom!

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    gwendylin skrev 2011-08-24 09:50:40 följande:
    En lite pinsam fråga men.. behöver man badbyxor utanpå badblöjan på dom små i badhuset?
    Vi har bara badbyxor. Du behöver inte båda två! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

På babysim 1 så hade alla barn badbyxan från lindex. Nu på 2an är det bara Loke! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-08-24 21:25:26 följande:
    Suzzy: loke kliar inte av klor? Min kli hud har aldrig gillat klor eller varmt vatten..
    Jag har en känsla av att han är känslig mot klor. Vi var o simma i måndags, då var han röd, visserligen glömde jag hans salva hemma, vet inte om det har med det o göra. Ska se hur han blir på måndag igen!
    Varmt vatten också? Loke badar varmt. Han kliar sig när han kommer upp ur badet, men han kliar ju sig jämnt o ständigt så det är svårt o veta! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-08-25 08:06:57 följande:
    Suzzy: hoppas han tål det iaf skit trist för oss att inte kunna bada. Ibland offrar jag mig för ronjas skull. Men det kliar av kloret och jag blir torr av varmt vatten typ.

Skulle på läkarbesök men Ronja sov som en stock så det blev ju inget med det.
    Ja, hoppas jag med. Men skulle inte bli förvånad! :( Får se hur han blir på måndag, då ska jag inte glömma hans salvor!
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Inatt fick Loke sova mellan oss! Han kunde inte somna igår kväll. Han var nog övertrött!
    Han vaknade strax efter 9 igår. Sov inget på f.m. Hoppades att han skulle somna i vagnen påväg till Öppna förskolan. Men icke. Var vaken hela tiden på ÖF. När vi gick hem 15.30 då somna han nästan direkt i vagnen. Vaknade när vi kom hem ca 20min senare. Sen sov han inge mera! Han somna kl 20 till vällingen, men vakna ca 1½h senare! Vägrade somna om. Han somna 23.20 i våran säng! Han vakna vid 4 o var pigg! Lade honom på mage o han somnade om. Vaknade vid 8.30. Fick nappen och klapp på ryggen så somna han igen. Tror han vaknade nu. Han nös! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Ja, han trilskas. Men han brukar kunna sova både på dagen o kvällen. Men inte igår inte. Nejnej! Häromnatten somnade han som vanligt till vällingen och sov till 5! Wohoo! Mer sånt! hehe
    Man kanske ska lägga honom senare på kvällen? Men han är ju trött kl 19......
    När lägger ni era små?

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Ang magen förresten, han bajsar flera ggr varje dag! Har jag olja i vällingen så är det 4-5 bajsblöjor dan efter. Utan olja 1-2 bajsblöjor! =)

Loke 11/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)