December Bebis 2010 :)
Nu har jag bytt bild, blev less att se ut som träd:)
Sambon är bortrest, k'änns mysigt att känna buffarna i magen och veta att man inte är helt ensam hemma.

Nu har jag bytt bild, blev less att se ut som träd:)
Sambon är bortrest, k'änns mysigt att känna buffarna i magen och veta att man inte är helt ensam hemma.

Hahaha, håller på att prova kläder och tömma min egen garderob. Även sådant jag trodde att jag kanske kunde ha sitter inte vackert. Ska gå ner med en enorm kartong i källaren, antar att jag inte lär kunna ha de där ´kläderna på ett bra tag framöver, om ens någonsin. Min navel är dessutom oroväckande grund just nu, antar att den lär ploppa ut så småningom.

Jag har klarat mig från allt vad foglossningar heter men jag har ett konstigt illamående. Har varit utan några veckor och så idag, från en sekund till en annan var jag tvungen att kräkas. Vad händer med kroppen?

Jag börjar känna mig osäker på beslutet att försöka jobba tiden ut när jag ser hur ni andra tänker. Som jag förstår det är det inte många av er som tänkt att jobba fram till några dagar innan beräknat partus. har varken sökt föräldrapenning eler HP eller tänkt att ansöka om sjukskrivning. Undra om jag tagit mig vatten över huvudet? Är det någon som tänkt att jobba så länge som möjligt?

Hej på er alla. Skriver ju sällan men läser allt ni skriver och tycker att det är extremt skönt att höra hur ni andra har det. Jag har ju mått hyffsat bra sista veckorna men nu jäklar får jag betala för det. Vi gifte oss förra helgen så tröttheten kom först efteråt. Sov mycket, blev tokförkykld, fick en svår infektion under armen som en snäll jobbarkompis fick operera lite och nu är också kondisen i botten. Jobbar hårdare än någonsin och håller tummarna för att det ska hålla vägen fram. Men det är tufft. Sitter och sjukskriver människor som behöver det men önskar bara att någon skulle ta och sjukskriva mig, typ:)
Vi har inte köpte någonting förutom säng, sängtillbehöver, barnvagn och kläder. Funderar på om vi måste spurta lite på den fronten kommande veckor...

Och oj vilken gigantisk inombordsfinne jag har i ögonbrynet. Det tillsammans med att det börjar komma mjölk ur brösten och infektionen under armen får en verkligen att känna sig helfräsch.

Vad tycker ni att man ska införskaffa från apoteket? Tips?

Har varit hos BM idag i v 31+1. 
Hjärtljud 136 och SF mått 30. 
+6 kg och 110/65.
Bebisen är dock helt rölig fortfarande och ligger i tvärläge. Har era huvudet nedåt nu? H
BM tyckte att den fick på sig till nästa koll om två veckor annars blir det UL för att kolla läget, hur är det för er?
Kramar på er alla.

Okej, skönt att höra hur ni har det också med lägena. Helst vill man ju att bebisen ska komma med huvudet först:)
När BM inte känner huvudet blir jag glad att vi i alla fall såg att bebisen hade en skalle på RULet:)