December Bebis 2010 :)
Himla tråkigt och höra att du också har så ont:(
. Han flinade och saktade in lite, tur för honom det;). Allt kretsar mest om Liten i magen känns det som, är så himla rädd att göra något som inte är bra för h*n
.
. Han kommer tycka att det blir grymt orättvist sen att inte han får ligga i barnvagnen haha, det är jag säker på:D. Bjussar på en familjebild;)
Började vid åtta att det värkte i magen, brukar ha ont ibland, som småhugg och eller molande värk men det här var som kraftig mensvärk. Jag slog ner lite på tempot ¨på jobbet men vid tio var det inte bättre så jag sjukskrev mig och åkte hem.
Gör fortfarande ont så sitter i kö till sjukvårdsupplysningen nu. Mamma googlade åt mig när jag var på jobbet och man upplever ju att det ska va normalt även med den här smärtan enligt vad många skriver men orolig blir man ju ändå. Tycker dock att jag har känt bebis röra sig sen det började göra ont- men e inte helt säker. Och det blöder inte så det borde väl inte vara någon fara??
Nu blir det vila resten av dagen iaf:(
Tack för svaren:). Jag antar också att det är nåt sånt, visste dock inte att sammandragningar kunde sitta i så länge som flera timmar, trodde de var nåt som kom o gick o som gjorde magen hård:P. Alltid lär man sig nåt:). Vila blir det iaf 
pratade med gyn tillslut och eftersom värktablett och vila inte har hjälpt så får jag åka in. Håll tummarna för bebis nu
.
Kram
God morgon! Blev av med värken vid tolv-ett inatt och kunde äntligen få sova lite.
Idag gör det bara ont när jag nyser eller så så är mkt bättre igen. Det var ingen höjdare att ha SÅ ont i över tolv timmar kan jag tala om:).
Nu ska jag och vovven snart gå ut i regnet, sen ska vi packa väskan och åka hem till mamma över helgen, tar med mig en vän också som jag inte har träffat på över tre år, det ska bli riktigt roligt!
Ha det toppen allihop