December Bebis 2010 :)
Men känner man för att köpa en rosa efter barnet kommit så finns det ju inget som hindrar en. Jag hade dock köpt brun oavsett om jag visste vad jag fick eller inte, tyckte den var gulligast!
Jag går typ och nojar över att det är rul när jag är i vecka 19 för tänk om det skulle vara nåt hemskt fel på barnet och det inte är värt att fullborda graviditeten, då är det inte mycket tid att få godkännande från socialstyrelsen. Men men, hoppas ju självklart att det INTE ska vara nåt fel :)
Hur mår du nu då, börjar du må något bättre?
Det har du iof rätt i:), de va ju som sagt väldigt billiga! Hur tänker du med storlekar nu med vinterkläder? Köper du i 56 eller hur gör du?
Jag har vart i samma tankar angående fel på barnet osv men försöker övertyga mig själv om att det är väldigt sällan det händer och att det är klart att vi alla i tråden är de som får friska barn *håller tummar*
Har vart så orolig att jag i början inte vågade tro på att det var fosterrörelser jag kände, var rädd för att jag skulle tro det och komma till RUL och så är magen tom eller nåt:(.
Men idag har det rört sig mkt där inne tycker jag, det kan inte va nåt annat än liten:).Så häftigt!
Härligt!

.