December Bebis 2010 :)
världens största GRATTIS!
. Men allra viktigast är att han är frisk och det är han! Och alldeles ljuvlig förstås, vems bebis är inte det 

.hur funkar det med föräldrapenningen? När jag kom hem från BB anmälde jag på fks hemsida att han hade kommit men nu då? Jag var inne igår och kollade och det står ingenstans hur mkt jag får och det går inte välja hur många dagar jag vill ta ut i veckan, är de inte klara med min ansökan då eller har jag missat att göra nåt?
majorima: fy bubblan så söt <3!
Jag skulle behöva fråga om råd:) Vi blev av med vattnet här igår eftermiddags pga en vattenläcka och de kan inte säga när vattnet kommer tillbaks. Att ha en liten bebis som äter ersättning, ska tvättas, ska äta ljummen ersättning och inte kokhet osv var inte så jätteroligt utan rinnande vatten. Det går ju massvis till ersättningen, vattenbad osv och jag bor själv och kan inte springa ifrån i tid o otid för att hämta vatten på markerad plats ute på gatan. Får dessutom inte bära tyngre än Erik pga snittet så kan inte hämta så mkt i taget heller:/.
såå. Vi kan få åka till min mamma och bo några dagar men problemet är att hon har haft feber och vart förkyld sen i förrgår, hur länge smittas det?
Jag känner mig själv inte speciellt kry heller, det kliar i halsen och jag känner mig varm så kanske att Erik blir sjuk ändå men det känns ju jäkligt dumt om jag släpar hem honom till henne och han blir smittad:/ men samtidigt kan vi inte bo utan rinnande vatten så vi måste härifrån känner jag för att underlätta vardagen lite.
Tack och lov att jag hade tvättlappar hemma fast jag inte använder det så man kan få honom ren iaf utan att slösa på det lilla vattnet vi har i flaska..
tack så jättemkt för hjälpen:). Tänkte inte på att man kan ringa bvc! Tack 
tack allihop för råd osv
ni är GULD värda!
Tyvärr satte väglaget stopp så vi kommer inte kunna komma till mamma och inget vatten är i sikte:(. Vi får helt enkelt stå ut. Hade pappan inte rökt inomhus så hade vi ju kanske kunnat bo där några dagar men även om han inte gör det när vi är där känns det sunkigt att ta in Erik hos honom, då är jag hellre utan vatten;). Jag är grymt glad över att jag duschade igår...
Moma: slutade amma efter ca 3veckor och förstår att det kan kännas jobbigt men sånna känslor gör ju varken gott för dig eller din prins:). Ersättningen ger ju faktiskt det han behöver och funkar inte amningen så bra som den kan göra så gör den inte och jag tror att du och Elliot mår sämre av en halvtaskig amning än av flaska