• ondar

December Bebis 2010 :)

Jag hoppar in här om det är okej:). Jag fick ett starkt plus igår. Så i början av december ska det komma en bebis:)

Grattis till alla andra som har plussat:)

• ondar
    pellepluttskrutt skrev 2010-04-09 09:19:25 följande:
    Grattis och välkommen hit!! :)
    Tack så mkt:)
  • ondar
    Malin o Henke skrev 2010-04-09 10:35:29 följande:
    Hehe!! TACK!! Ja.. Vi får ju hoppas att det är nåt där inne nu bara!! O det får vi ju reda på på tisdag när det är dax för VUL!! Är LIIIITE nervös.. Men jag/vi HOPPAS SOM BARA DEN!!! LYCKA TILL du oxå!!!//Malin
    Skrev precis i din gb om det. Håller tummar och tår för er att allt går bra!
  • ondar
    MajMamman08 skrev 2010-04-09 11:00:47 följande:
    grattis o välkommen när har du BF??
    tackartackar:). 7dec verkar det som:). Själv?
  • ondar

Sandra8712: Håller tummarna att allt går vägen för er:). Mina symptom är illamående på kväll o morgon o när jag blir hungrig, är konstant törstig och det känns i magen konstant att något händer där.

• ondar

2 barns mamma84 usch va tråkigt att höra:(. Men om mensen ska komma först om 4-5 dagar så kanske det helt enkelt bara är för tidigt för testen att visa något än?

• ondar
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-09 13:48:18 följande:
    Jo så sant så men man kan ju stesta med cb ca 4 dagar innan eller ??Jag var på jobbet o var tvungen att gå in på toan och torka bort värta flytningarna mina är tjocka vita och mkt rinniga och om mensen ska komma ca 3-4 dagar enligt cykeln så borde det vara vattningar som jag alltid har innan mensen kommer och eller vara värsta öken musen innan!!!Men neeeej då värta flytningarna istället liksom....
    Jo men det beror ju på hur mkt hormoner osv din kropp har producerat ännu så _alla_ som testar fyra dagar innan bim får inte rätt resultat.
    Jag vet många som har varit gravida som har plussat först många dagar efter bim. Så tappa inte hoppet riktigt ännu:).
    Hade du liknande flytningar vid tidigare gravs?
  • ondar
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-09 13:54:36 följande:
    Ja när jag var gravid senast i nov och mf i dec 09 så märkte jag av att jag var gravid då jag gick över bim dagen och hade precis sådanna flytningar jag har nu och jag fick ett + hmm på bim+10 men jag vägrade tro att jag var gravid så ajg kunde ha setsta mig innan men vågade inte.och med dottern så gjorde jag ett + i vecka 7 då jag vägrade tro flytningarna kommer jag ej ihåg det var år 2005Med sonen hmm flytningar där med och hade nid men trodde det var mens och det var det ju inte så jag gjorde ett test och jag var i vecka 7-8 där ...
    Beklagar ditt missfall:( *tröstkram*
    det låter ju onekligen som om loppet ännu inte är kört:). Vänta du några dagar till så hjälper jag till att hålla tummarna{#lang_emotions_smile}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)