Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-10-05 13:38:45 följande:
    Usch nae, nu blir jag trött på det här! Just när sambon börjar bli frisk så vaknar jag och är SNORFÖRKYLD! Eller ja, egentligen började det igår kväll så jag anade liksom att det inte skulle vara borta idag men jag hoppades men nae, självklart blev jag smittad! Hoppas och ber att det inte ska vara lika långvarit som senast jag var sjuk och det satt i nästan en månad. Hoppas hoppas! Trycker i mig c-vitamin i alla dess former för att försöka skynda på det hela lite.. Fan, jag har inte alls tid att vara sjuk!
    {#emotions_dlg.flower}Krya på dig{#emotions_dlg.flower}
    Och tänkte säga bättre o vara sjuk nu än på förlossningen Tungan ute
    Ville göra dig lite gladare gumman
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-10-05 13:57:53 följande:
    Haha. Nja, jag vettisjutton alltså. Självklart vill jag inte vara sjuk på förlossningen men det gör det inte bättre att var sjuk nu.
    Hehe näääh men bättre nu iaf
    På jobbet fick man idag ta spryta mot vaccin förskylning dom som ville men jag sa nej då jag inte tror man får ta det då man e gravid:-s
  • 3 barns mamma84

Här jag jag redan skrivit mina önskningar efter graviditeten att jag INTE ska amma
    Så NEJ från mig

Nu ska jag hämta mina troll ungar från skogen = förskolan hahaha

Juste igår som jag skrev om inbrott hos dagmamman bara 1 min från oss = grannar så var det inbrott på vårat jobb samma kväll/natt och sen några till + att det var en butikpersonal som fick ett kniv siktad ej i kroppen utan varnad att om han inte skulle ge pengar skulle det hända saker herregud nu ska man verkligen såsa alla 4 dörrar ...

• 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-10-05 19:58:25 följande:
    Idag är det tisdag.... då börjar Desperate Housewives och jag står och bakar..... den blir kanel bullar mmmm

Ville bara fresta er lite...
    Bra försök här har vi precis ätit hemlagad pizza och nu cola och nötter ser på Lyxfällan
  • 3 barns mamma84

Voltaren kräm har jag använt som gravid och sen fick jag voltaren tabletter av bm när sonen kom ut.
    Inga problem alls..

• 3 barns mamma84

Barbamamman här hahaha kom hem från jobbet kl 12 och har ätit tre makor med ost och stekt ägg på GOTT ..
    Vecka 30 idag ser och känner mig ut som en  pingvin bladning av knubbsäl hahaha
    Vaggar när jag går fram ooh ser så hot ut (not)

Iaf när jag cyklade hem idag genom en lekpark jag alltid cyklar hem på så är det en villa område och alla är ca 30-90år och alla känner varandra.
    Vet ej om jag e nojjig men i denna lilla håla nadbrukshåla = bondrövar vi säger hahahaha så vet man om allt.
    Vi har haft45 st inbrott nu på ca 1-2 dagar och man vet att det är ca 2 st som gör denna med bil skåpbil.
    Men iaf cyklar jag upp för en liten bake och ser en ung man jag ALDRIG set innan ser misstänksam ut ca 25-27år som jag så.
    Han tittar på mig snabbt säger ''Hej'' och jag misstänker direkt något.
    Tänk om han är där planerar för i natt vad fan ska man göra ??!!!

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-10-06 13:02:04 följande:
    Tror inte det är så mycket du kan göra. Om det är inbrott där inatt kan du ju säga till polisen det du sett men tror inte polisen gör nåt om du ringer och säger att nån ser skum ut haha. Fast jag vet inte, du kan ju ringa polisen och fråga.
    Näh jag vill inte blanda mig i men dom har fått en bild av en annan ung man men hans dna har inte kommit fram ännu alltå om han är rigisterad hos polisen eller ej .
    Jag vill bara kunna känna mig trygg som jävlarna bor inte änns här utan i en stor stad ca 1 timme här ifrån.
    Men jag ska prata med dagmamman om detta sen.

Men om det skulle vara något så kommer jag fortfarande ijåg hur han ser ut osv med kläder.
    Men han så jävligt misstänksam ut lite läskigt faktist.
    Alla säger haj till varandra här alla gammilingar hihi o jag men så är det faktist inte många ungdommar som gör det med varandra.
    Han hade visst brottom o ville inte att jag skullemisstänka något.
    O hoppa av cykelndet vågade jag inte häller göra
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-10-06 12:46:14 följande:
    är det någon som känner att de måste gå på toa hela tiden...
    Ja som fan nu e jag trött att vakna minst 3 ggr varje natt blåsan känns full haha men noppnär man väl sitter där men kissar hela tiden ..
    Kissar hel tiden på dagen med springer till toalettet på jobbet med hahaha
    Sen har jag massa flytningar med så man måste byda trosskydd med ..
    Att hålla sig från små små kiss droppar och oxå här
    Gå upp från sägen innan man går till toan så kommer massa flytningar rinnandes från benen
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-10-06 12:44:39 följande:
    Ja, jag är svullen där nere. Känns väldigt tydligt när jag torkar mig efter jag kissat eller så, att det är svullet. Känns även vid sex att man är mer svullen, för det blir jäkligt tight. 
    Hahaha öm o svullen e jag spelar ingen roll om man hafts sex eller så
    Men trång hmm haha vet ej måste fråga sambon hahahaha
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-10-06 13:24:17 följande:
    Flytnigar som heter duga på 5-10cm långa som gummiband....ursäkta detaljerna....
    Mohahahaha låter mer som slemflytningar hihi från slemproppen
Svar på tråden December Bebis 2010 :)