-
Hahaha jag bor i danmark coh har nu hmm en kostig film hihi mensätter på (på smällen) nu och ska NJUTA och skrattaAnnnika skrev 2010-10-03 21:00:30 följande:nu kommer en bra söndagsfilm på 3an :) på smällen heter den! tänkte tipsa er för den är väldigt rolig och bra! kram på er!
-
Nu ska jag se på smällen hihih imon jobba ... godnatt
-
Godmorgon flickor ..
Idag blir det att vara hemma då dagmamman fått inbrott inatt
tänk 1 min från oss :-0 herregud!!! detta är likom en liten landbruk så det är sjukt !!!
Men iaf så han är hemma idag då jag inte vill ge honom till någon annan jag inte känner det känns inte bra för mig då.
Måste berätta att i natt drömmde jag IGEN för 2:a gången om att vattnet gick hahahaha tänk om detta betyderatt jag faktist får föda min pojk trots allt
eller ja jag önskar.
Men då ska banne mig ungen vara mindre än 6000g hihi annars tänker jag inte föda honom.
Men tänk 2:a gången jag drömmer detta nu
Idag är det 78 dagar kvar eller 71 dagar kvar vad man nu ska tro på
Och på onsdag redan vecka 30 SHIT vi ska få våra små snart hahaha
-

Hittade lite till Ebba & Amadeus & Elias
-
Kram på dig först av allt.Momalicious skrev 2010-10-04 11:48:57 följande:Hej tjejer! Usch, igår var jag så dum. Sambon är sjuk och lägenheten var en enda röra så jag diskade, städade och tvättade så lägenheten blev skinande ren, trots att jag höll på att dö av smärta. Hade så ont I ryggen och fogarna att jag grät igår kväll. Riktigt korkat!
Nu har jag dessutom fruktansvärt mycket vatten i kroppen och det är vidrigt! Gör ont och ser hemskt ut men dessutom gör det ju att jag väger hur jäkla mycket som helst. :( idag är jag med rätt sjuk så ska bara ta det lugnt, det enda jag ska göra är att baka lite kanelbullar! Får bli några med vanilj också, mmm!
Kram på er
Jag hoppas du bara tar det lugnt idag och bara bakar och sen njuter av dem goda bullarna
somdu sen kan skicka över till mig
hahaha
Men jag förstår dig idag kanske sambon tar hand om dig istället så du slipper få ont
-
Kan ta kort på min skötväska nu och skicka till er

-

Här e skötväskan jag hade med sonen 08:a och nu när den är ''kill färg'' så ska Elias ha denna oxå
Köpte den trots allt för 700-800kr
Den är rummlig har fickor och skötbädd oxå i och långband att bara ha denna som väska men oxå ha denna på sidorna på vagnen så den hänger snyggt
Denna ska jag packa till för att ha med på BB med såklart som sist hihi -
Typist killar säger jag baraMomalicious skrev 2010-10-04 14:19:21 följande:Tack gumman. Man kan väl säga att han är en typisk man och blir extremt ynklig av att vara sjuk. Visst, det är trist att vara sjuk men SÅ sjuk är han inte eftersom han orkar sitta och spela dataspel hela dagarna. Tur att det är jag som är gravid, annars hade det inte blivit något barn här inte.
Som tur är så är han inte sjuk så ofta, och jag tycker om att ta hand om honom, bara att ibland känns det som att han klagar bara för att jag inte ska glömma av att han är sjuk eller nåt
precis så är min man hmmmm okej mitt barn fast han liksom är 26år snart hahaha
Han är sällan sjuk han med men OJ vad han ska gnälla när det väl e så att han är ynka förskyld haha
Men OM jag skulle bli så nopp (Gud vad du klagar) hahahaha
Ja helt rätt vad skulle värden se ut om vi inte tog stora ansvaret tillägglossning spermier och sex hahahaha
Jo inga barn haha -
Tänkte fråga er flickor
när räknar ni när ni byter vecka??
Säger ni exempelt 29+6 eller 30+0 ??
Jag har i morgon 28+6 på onsdag v 29+0 alltså = vecka 30
Men alla räknar olika vissa säger att dom går in i en ny vecka när det är +6
-
Skrattar så jag dör av skrattenMomalicious skrev 2010-10-04 17:32:19 följande:Alltså, jag måste fråga er, hur gör ni med rakning av diverse ställen?
Armhålerna går ju lika bra som förr, såklart, men benen och där nere, hur gör ni?
Benen går hyffsat även om det är förbannat jobbigt. Brukar raka dom samtidigt som jag sitter i badkaret. Men muffen är ju i princip omöjligt. Har testat två varianter; att raka i blindo och liksom känna mig fram, och det går men det är sjukt jobbigt och tidskrävande och det andra alternativet är att jag ställt en spegel framför mig och liksom tittat där haha.
Hur gör ni andra? Antar att jag inte är helt ensam om att raka mig där nere
Och en fråga till, hur ska ni göra inför förlossningen, ni som har barn sen innan? Jag vill ju vara fräsch där nere och tänker att det blir lättare om man är rakad, med allt blödande och sådär, men samtidigt antar jag att man inte kommer kunna raka sig på ett tag och jag vill verkligen inte ha massa stubb där nere som sticker när man redan är helt öm där nere. Hur ska ni göra? Hur har ni gjort innan? HJÄLP MIG!
gumman du e så go
Apropå det Hmm jag får inte får på benen när jag är gravid konstigt nog haha så jag slipper böja mig ner med denna bebis mage
Men under armarna som vanligt lödder och laka bort hihi
Muffen hmm ja jag gjorde det igår hahaha måste ju vara snygg för mannen och förlossningen
men iaf jag tar lödder och geggar ner överallt inklusiv rumpan ja anusen hihi sen gissar jag mig fram ser absolut nadda och jag får känna mig fram.
När jag är klar tvättar jag allt bort och känner med handen hur det ligger till sen tar jag mer lödder och rakar bort det jag kommer åt och böjer mig och tar rumpan med.
Så jag är nu helt som en flicka hihi inga hår alls