December Bebis 2010 :)
Dessutom har jag nåt magvirus, Elliot har varit hemsk och jag är svullen om midjan för jag ska ha mens.
Men jag hajjar till varje gång jag ser honom nu haha, såå ovant..Oj, tackar tackar Willes mamma
Charlie började tykännas vid fyramån ålder, det är nog inget ovanligt, det gick över efter någon månad, men nu vid 17 mån är han blyg igen. Cornelia är fortfarande solig och glad mot alla
Ang gröt - Charlie började äta det vid 3,5 mån ålder och efter några veckor sov han hela nätterna, mätt och belåten!
Visst är det märkligt när man knappt vet om man ammat på natten eller inte
Cornelia äter väldigt tätt på dagarna, varannan-tredje timme och det är förmodligen därför hon sover så bra på nätterna, vältankad ;)
Lillsnurr - jag har ju aldrig gett ersättning, men vi har en liten vattenkokare som vi alltid tar med oss på resa, då kan man värma matburkar i vattenbad eller värma vatten till välling eller gröt. På de flesta ställen finns väl en kontakt att låna
Lillsnurr - läste kanske lite slarvigt, trodde det var uppvärmningen du hade problem med
Vi är ute på Cornelias första långresa, 60 mil med bil och det går jättebra, vi stannade och tankade henne och oss efter ett par timmar. Nu har vi bara en timme kvar och hoppas vi slipper stanna mer
Imorgon ska vi på bröllop!
Pop-kläderna brukar oftast vara väldigt stora i storlekarna, men det finns undantag på vissa modeller.