December Bebis 2010 :)
Tack Moma, det är skönt att vi har varandra att diskutera med. Önskar att det hade funnits FL när jag fick min första
Tack Moma, det är skönt att vi har varandra att diskutera med. Önskar att det hade funnits FL när jag fick min första
Jag tycker att jag får många bra tips härinne, som förstagångsmamma känner jag iaf att det är så mycket man har att lära av andra,
Det största problemet vi har nu är kräkningarna som kommer i tid och otid, inte är det lite heller! Ofta har det blivit halvsmält så det luktar verkligen kräk. Blä!
Stackare som har magsjuka... Krya på er!
Om ni lyckas få i er vätska och vilar tror jag inte att det är någon större fara med mjölkproduktionen.
2barnsmamma - tråkigt om du lämnar oss bara för att vi tycker olika.
Moma - grattis till 1,5 år!
Jag skulle sätta in kopparspiral idag, men det gick inte... Fick en ny tid om en månad!
Känns som om kroppen vill bli gravid igen då den inte vill ha spiralen, haha
Moma - anledningen till att bebisaktiviteterna ligger på förmiddagen är för att de som har äldre barn på dagis ska kunna vara med. De flesta femtontimmarsbarn går på förmiddagarna
Moma - jag hade oxå hellre gått på eftermiddagarna då jag inte har några dagisbarn, men jag inser att vi skulle bli för få då på mammagruppen eftersom vi bor på en liten ort.
Cornelia sover som bäst när hon är ordentligt påpälsad och varm. Hon sover ofta kvar i bilstolen någon timme efter bilfärd, fullt påklädd (öppnar bara overallen lite).
Ute i vagnen sover hon lätt tre-fyra timmar, inne blir det inte så långa sovpass på dagtid.
Delifi - så tufft ni har haft det
Här är Charlie jätteförkyld och har såklart smittat Cornelia med sina snoriga pussar. Hon hostar lite och har nästan ingen röst, lilla prinsessan
Skönt att slippa
men glöm inte att skydda er...