Memphis skrev 2011-04-20 20:59:44 följande:
Du har så rätt!
Och idag drog jag iväg ett mail och fick svar ganska direkt!
Jag hade tänkt ringa men jobbade så jag missade deras omöjliga telefontider!
Hon skrev att vi har fått en tid den 18 maj. En månad fram, men iaf en tid!

Varför vi inte fått kallelse om den tiden vet jag inte, men hon skrev att den är skickad och bör dyka upp snart.
Kanske hade dom missat oss och hon kastade iväg den nu?
Nåväl!
Det är ju skitsamma så länge vi får komma dit såklart!

Så nu är det bara att återgå till sin väntan.
Spännande med mötet imorn!
Förstår Verkligen att du inte kan koncentrera dig!
Väntar med spänning på uppdatering om hur det gick!
Kram och lycka till!
TB1 skrev 2011-04-19 21:05:23 följande:
Hej :) det har varit så tyst i den här tråden ett tag nu :/ Det känns bra men börjar bli nervös och jag vet inte varför :-P
Om två veckor ska vi dit, den 2 maj :) Klart jag berättar hur det gick !
Men hörredu, Imorgon är det du som ringer gumman! "sparkar dig i rumpan"

För nu ska du få en tid!
Sänder dig en stor kram

Du såg kanske vad jag skrev ovanför här!

Jag får gaska till mig lite så jag inte mesar runt här och att det dras ut på alltför länge.
Självklart är det bekvämt för dom om dom har några patienter som nöjer sig med att komma lite i skymundan, och inte gör gnäll av det!
Jag börjar vässa armbågarna redan ikväll så jag är garderad framöver här
Det börjar närma sig för er!
Har ni klurat ut massa frågor nudå som ni vill ha svar på?
Jag har en känsla av att ja kommer sitta där som ett fån sen och inte komma på ett dugg av vad vi funderat på sen vi började tänka på barn, haha
Kramar!
Åh va bra att ni har fått en tid :) gud så härligt! då ligger vi ungefär lika i tiden :) Tror ni att ni kommer hinna komma igång innan sommaruppehållet eller kommer ni vänta till strax efter sommaren?
ja det börjar närma sig med stormsteg :-P Jag är faktiskt nervös, det känns så verkligt helt plötsligt :-P hehe Jadu jag vet inte vad jag ska ställa, har du några bra frågor som kan vara bra att veta? Kan vara bra att ha några frågor nerskrivna annars kommer jag komma på alla frågor när jag har gått därifrån :-P hehe