AnKaJ skrev 2010-11-10 12:37:14 följande:
q cat: Beklagar verkligen!
JustUs85: Vilken tur att det gick så bra för din mormor! Håller med. Det har varit riktig jobbig höst. Vi behöver lite glädje besked. Dags för bebisar och bebismys!
Imorgon blir det uppföljning av min hepatos för min del. Det här med oroa sig för hur bebisen tar nog aldrig slut. Eller rättare sagt, det är bara början ellerhur?
Det är ju dessvärre bara början..
Cissi: Ja, vi "valde" det för att få det att funka med månadsavgiften, så det bet ju oss själva i arslet.
Nu har ju k*rringen som körde på oss fortf inte kontaktat försäkringsbolaget, så inget händer.. Hon skulle göra det få fort hon bara kunde.. Jo tjena.
Dagen idag har gått till att ENBART ringa runt och fixa med allt kring bilen. Barnstolarna måste bytas ut, även om det var en låg hastighet. Lämna skadenummer till plåtverkstan. Få reda på kalkylen från samma verkstad (gick ju inte att göra samtidigt, såklart, då de var tvugna att ha skadenummer för att ens ta upp kalkylen). Försöka få svar från försäkringsbolaget (som tycker att motparten beter sig såå dumt

, lite glädjande ändå.). Skrivit om allt på papper som ska skickas in, en för maken och en för mig. Så j*vla onödig olycka och så j*vla onödigt fixande
Imorgon ska jag till BM, jag hoppas den där j*vla livmodertappen har försvunnit nu. Annars blir det till att färdknäppa hela helgen! Frågade min BM vad hon själv trodde för datum för vårt BF, hon tror samma som oss. Isf är det v 398 imorgon!!! (Och hur coolt skulle det inte vara att föda på fredag, 101112! Lätt att komma ihåg!)
Nu sitter jag och smaskar choklad... Ljuvligt! Alltid en tröst ...