högbergarna skrev 2011-10-16 04:46:41 följande:
Ogi: Jag ska göra en garstric bypass! :)
Jaha nu har Ebba slutat med napp! Hon vill absolut inte ha utan kastar napparna långt iväg och blir bara förbannad om man försöker stoppa in någon i munnen på henne. Nattningarna har alltså blivit lite annorlunda. Från att ha kunnat lägga henne, ge nappen o filten o hon lugnt har gosat in sig o somnat så är det nu lägga ner, släcka o spring ut.. Så skriker hon o klagar lite i 5 minuter o sedan sover hon.. Håller man på o dultar o gosar o grejjar så skriker hon värre så det e bäst att bara komma ut ur hennes rum så fort som möjligt! Va ju smidigare med nappen. Men men... är det så här hon vill ha det så visst.
Båda mina barn har direkt vid födseln kunnat andas genom munnen. Sonen som är 3 1/2 har krupp så när han är förkyld är det inte roligt. När Ebba är förkyld märker vi knappt av det. Hennes näsa rinner och hon är lite hes men hon sover så gott så. Hon sover även genom hosta om hon har hosta. Än så länge är det så. Man vet ju aldrig om det ändras.
Är du så tjocker ;P Väntat länge??
har några vänner som gjort ett, lite avis är jag allt.. Blev själv riktigt stor på några år som gift haha
Livsfarligt att gifta sig & skaffa barn.. Har dock sen i jan gått ner 38 kg på egen hand..
Nu för smal haha för en sån op. har 10-15 kg kvar.. hade tänkte fixa det inna året då 50 minus på 1 år.. men är ju gravid igen så ja håller mig hellre på mattan nu bara! Dvs jobba mer på att ej lägga på mig ;)
Min ena vän skall strax in och tabort massa hud nu 2 år efter sin op.. Hoppas kunna hjälpa henne där hemma..
Annars mår ni alla?? Kul att läsa om alla som vi väntat på!
Är vara i v7 strax så äckligt nygravid.. trött som få men ungarna håller igång mig..
Mår sketa illa till och från.. Tänk att man utsätter sig för detta en fjärde gång..
Är nog inte helt frisk hahaha