• hughme

BF Januari 2011, följas åt?

plussade i fredas på bim - 2 :)

vore kul me fler som har BF i jan 2011, om allt går som de ska för oss vilket jag hoppas!

var har ni för symptom? och är de nån mer som har ömma bröst, alltså.. RIKTIGT ÖMMA bröst? jag har de konstant men på nätterna är de ett helvete! vaknar av "smärtan" och på morronen känns de som dom ska ramla av för dom e så tunga o jävliga! varför mest ont på natten, liksom?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-12 02:10
    Som de flesta härinne vet så fick jag tyvärr MF, bekräftat 5 maj :( Men hoppas på att snart dyka upp i en ny BF tråd!

Önskar er ALLIHOP ett STORT LYCKA TILL!

(jag hänger kvar och följer er, och fortsätter hoppas att jag får behålla nästa graviditet..)

• Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?
  • hughme

uppdaterar när ja kommer hem imorn, om va dom sa osv ! :)

• AmandaBrun
    hughme skrev 2010-05-02 16:51:37 följande:
    uppdaterar när ja kommer hem imorn, om va dom sa osv ! :)
    Ja det måste du göra!
  • Adme
    Hej, hoppas in här också och lägger till mig i lisan! Testade + i lördags. Det är vårt första barn genom IVF. Första försöket blev minus nu på frysåterföring blev det +!!
    Hughme: BF 1 januari
    Fresti: BF 1 januari
    Nisan: BF 2 januari
    Mimmi80: 2 januari
    Taurus: BF 3 januari - Halmstad
    Mead: BF 3 januari - Stockholm
    Emzy: BF 4 januari
    Saraaj: BF 4 januari
    Januarimamma2011: BF 5 januari - Karlstad
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari
    Skruttunge: BF 7 januari
    Jackie85: BF 7 januari
    Drakhona: BF 7 januari
    Kallestropp: BF 7 januari
    Vvfian: BF 7 januari - Jönköping
    toksnippa: BF 9 Januari

• Alx85

Hej hej!

Om allt går som jag vill så är det bf 2 januari 2011! Har fruktansvärda kramper i magen, mest nattetid. Brösten ömmar som sjutton och jag har galen yrsel, men vid mycket gott mod!{#lang_emotions_laughing}
  • madamekarlsson

Här är en till som har bf i januari, nämligen 4 jan 2011. Fick i 38+1 med första barnet så jag lär väl få en julunge om allt går som det ska...  :)

• ceropegia

Hej hej!

Här är en till som väntar smått!...Förhoppningsvis!
    Har en dotter på 15 månader och nu är hennes syskon som blivit till genom IVF (liksom hon) beräknad till 5 jan -11.

Hughme: BF 1 januari
    Fresti: BF 1 januari
    Nisan: BF 2 januari
    Mimmi80: 2 januari
    Taurus: BF 3 januari - Halmstad
    Mead: BF 3 januari - Stockholm
    Emzy: BF 4 januari
    Saraaj: BF 4 januari
    Januarimamma2011: BF 5 januari - Karlstad
    ceropegia: BF 5 januari - Göteborg
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari
    Skruttunge: BF 7 januari
    Jackie85: BF 7 januari
    Drakhona: BF 7 januari
    Kallestropp: BF 7 januari
    Vvfian: BF 7 januari - Jönköping
    toksnippa: BF 9 Januari
  • Evsi

Håller tummarna för Hughme idag! Ser att jag ramlat bort från Bf listan. Sitter på tåget nu men jag kan fixa en separat vf tråd sen så är det lättare att hålla koll på alla nya :)

Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • bonaqua

Hejhej
    Jag plussade igår!! Har nog inte riktigt fattat det än.. Det är vårat andra barn, vi är sååå lyckliga{#lang_emotions_laughing}

Eftersom jag har oreelbunden mens vet jag inte riktigt vilken dag jag blev gravid o så, men jag tror jag har BF kring den 10e jan!!

**Alicia 080727**
  • Taurus
    bonaqua skrev 2010-05-03 07:59:47 följande:
    Hejhej Jag plussade igår!! Har nog inte riktigt fattat det än.. Det är vårat andra barn, vi är sååå lyckliga Eftersom jag har oreelbunden mens vet jag inte riktigt vilken dag jag blev gravid o så, men jag tror jag har BF kring den 10e jan!!
    Grattis, mitt andra barn också ^^ Min son är 10 månader, hur gammal är din pojke/flicka?
Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?