• hughme

BF Januari 2011, följas åt?

plussade i fredas på bim - 2 :)

vore kul me fler som har BF i jan 2011, om allt går som de ska för oss vilket jag hoppas!

var har ni för symptom? och är de nån mer som har ömma bröst, alltså.. RIKTIGT ÖMMA bröst? jag har de konstant men på nätterna är de ett helvete! vaknar av "smärtan" och på morronen känns de som dom ska ramla av för dom e så tunga o jävliga! varför mest ont på natten, liksom?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-12 02:10
    Som de flesta härinne vet så fick jag tyvärr MF, bekräftat 5 maj :( Men hoppas på att snart dyka upp i en ny BF tråd!

Önskar er ALLIHOP ett STORT LYCKA TILL!

(jag hänger kvar och följer er, och fortsätter hoppas att jag får behålla nästa graviditet..)

• Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?
  • hughme
    Taurus skrev 2010-04-30 17:46:39 följande:
    färskt blod ska det inte vara :( hoppas det tar sig snart igen... kram
    enligt gynakuten kan de vara helt normalt för vissa me blödningar i graviditeten, dom sa att de va bättre me färskt än me klumpar.. ska på vul på mån kl 14.. så vi får se då..
  • Evsi

Hoppar in här, bf 2 januari.
    Fick ett missfall i v.19 nu för 3 månader sen så hoppas dte går som det ska denna gången.

Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Zanna83

Hej. Jag har också BF i januari, närmare bestämt den 8:e. Första barnet och det tog sig på första försöket så nu håller jag bara tummarna för att den stannar kvar tiden ut. MIna symtom är illamående, tröööött och mensvärk. Känns precis som om mensen ska komma närsomhelst. Inte kul...

• AmandaBrun
    Zanna83 skrev 2010-05-01 13:17:31 följande:
    Hej. Jag har också BF i januari, närmare bestämt den 8:e. Första barnet och det tog sig på första försöket så nu håller jag bara tummarna för att den stannar kvar tiden ut. MIna symtom är illamående, tröööött och mensvärk. Känns precis som om mensen ska komma närsomhelst. Inte kul...
    Din lyckost!

Hoppas att jag kan göra dig sällskap här sen
  • FruW

Evsi - vi har samma BF =) Första barnet för mig dock, känns såå spännande!

Appropå blod så ringde jag gyn i går och pratade med en BM, förklarade att jag blöder färskt blod, inga mängder men jag får ha trosskydd hela tiden, dock klarar jag mig utan på natten.. har inga klumpar, och har inte ont. Mina symptom är trött emellanåt, svag mensvärk ibland, och känsligare för lukter.. Hon sa iaf när det gällde blodet att det inte var ovanligt att blöda tidigt i graviditeten, och att det bara var att avvakta och se.. Har lite träningsvärk i tuttarna med, men inte ömma..

• Nisan

Oj oj vad tröttheten har satt in nu... hela tiden. Är ashungrig direkt efter att jag ätit samtidigt som jag e illamående. Sen har jag blivit lite knäpp i huvudet, jag gör konstiga saker på jobbet som att ställa saker på knasiga ställen och glömmer mycket...trodde inte att symptomen skulle komma så tidigt. Vi är ju jätteglada att vara gravida jag och min sambo men jag har fortfarande lite overklighetskänslor över det, men det kanske blir bättre när man får lite mage {#lang_emotions_smile} 

• Taurus

Hughme: BF 1 januari
    Nisan: BF 2 januari
    Evsi: BF 2 januari
    Taurus: BF 3 januari
    Emzy: BF 4 januari
    Skruttunge: BF 7 januari
    Jackie85: BF 7 januari
    Drakhona: BF 7 januari
    Kallestropp: BF 7 januari

• FruW
    Mimmi80: BF 2 januari
  • Zanna83
    Mimmi80: BF 2 januari
    Zanna83: BF 8 Januari
  • PåvägMotSyskon

Hej alla. skriver in mig här med. Är en mamma som blir 26 nu 10maj, o +.a på valborg, starkt + på cb.

har 2 fina pojkar sedan innan, en på 13mån å en som blir 3 nu i maj.

Känns lika overkligt fast det är 3.e (känns overkligt o säga 3.e bara) =)

symtom e olika, men nu mest tröttttt... o möjligen lite molande, men inte så mycket.

PåvägMotSyskon 5-6 Januari

HUGHME: e du säker på att det e mf?? blöder du, mycket? ja blödde med barn 2 som mens under 1 dag, o sluta, de gick vägen, å han e 13mån idag.
    Theodor 070518, Dexter 090328. BF 5-6 Januari 2011
Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?