• hughme

BF Januari 2011, följas åt?

plussade i fredas på bim - 2 :)

vore kul me fler som har BF i jan 2011, om allt går som de ska för oss vilket jag hoppas!

var har ni för symptom? och är de nån mer som har ömma bröst, alltså.. RIKTIGT ÖMMA bröst? jag har de konstant men på nätterna är de ett helvete! vaknar av "smärtan" och på morronen känns de som dom ska ramla av för dom e så tunga o jävliga! varför mest ont på natten, liksom?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-12 02:10
    Som de flesta härinne vet så fick jag tyvärr MF, bekräftat 5 maj :( Men hoppas på att snart dyka upp i en ny BF tråd!

Önskar er ALLIHOP ett STORT LYCKA TILL!

(jag hänger kvar och följer er, och fortsätter hoppas att jag får behålla nästa graviditet..)

• Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?
  • Taurus
    hughme skrev 2010-04-30 04:18:18 följande:
    tror jag har fått MF.. IGEN!!!!! 2a gången på 3 månader nu!! har väldigt lätt för o bli gravid men väldigt svårt o behålla, måste nog få hjälp me progesteron eller liknande för att kunna behålla.. så jävla ledsamt!!! :'(
    Usch stackare, tänker på dig.. är du säker?
  • hughme
    Taurus skrev 2010-04-30 06:49:11 följande:
    Usch stackare, tänker på dig.. är du säker?
    nja, ganska! :( tog två test imorse, digitala visade gravid 1-2 vilket e lite för lite, borde stå 2-3.. o vanliga testet ett blått streck. vid mina 3 förra mf har symptomen försvunnit direeekt o testen visat minus.. men symptomen e kvar o jaa..
  • Skruttunge

Men har du haft någon blödning? Vad är det som gör att du tror att du fått missfall annars?

Dream by night, wish by day - Love begins this way
  • hughme
    Skruttunge skrev 2010-04-30 14:49:00 följande:
    Men har du haft någon blödning? Vad är det som gör att du tror att du fått missfall annars?
    yes, jag blöder..
  • Skruttunge

Kan du inte åka in till akuten för att göra en VUL och se vad de säger? Så du vet om det är missfall eller ej? Kunde ju vara skönt för dig att slippa oroa dig eller helt enkelt få ett svar på vad som händer.

Kram!

• hughme
    Skruttunge skrev 2010-04-30 14:59:28 följande:
    Kan du inte åka in till akuten för att göra en VUL och se vad de säger? Så du vet om det är missfall eller ej? Kunde ju vara skönt för dig att slippa oroa dig eller helt enkelt få ett svar på vad som händer. Kram!
    dom ser inget nu ändå så dom gör inge säger dom.. :( de e skitjobbigt! får vänta 1v till o se hur de utvecklar sig..
  • Skruttunge

Usch då Blöder du mycket? För du kan visst blöda fast du är gravid. Det gjorde både min mamma och min kusin nämligen. Är det klart färskt blod eller är det mörkt och klumpigt?

• hughme
    Skruttunge skrev 2010-04-30 15:05:10 följande:
    Usch då Blöder du mycket? För du kan visst blöda fast du är gravid. Det gjorde både min mamma och min kusin nämligen. Är det klart färskt blod eller är det mörkt och klumpigt?
    de är klart och färskt.. inga klumpar eller så alls! blöder knappt längre, de e bara ljust rosa. livmodertappen är bakåtvänd och stängd. fattar verkligen ingenting. (hade sterila handskar på) och brukar känna på den vid mens osv annars.. helt sjukt. dock har ju inte hcg stigit som de ska eftersom ja TROR ja skulle haft mens i söndas, men kan lika gärna varit nu i helgen, alltså igår.. om ja hade äl senare än ja trodde, dvs 15 april..  då skulle ja ha mens nu egentligen. men ja, digitala visar gravid 1-2 och de kan ju stämma isåfall eller så va de mf o så har inte nivån gått ner..
  • Skruttunge

För vad jag har förstått så är det mörkt blod med klumpar i som man ska oroa sig för. Visst, färskt blod är väl heller inte det ultimata, men det ÄR väldigt vanligt med blödningar i början av en graviditet. Hoppas att det slutar och att de rosa flytningarna avtar även dem
    Keep us updated!

• Taurus

färskt blod ska det inte vara :( hoppas det tar sig snart igen... kram

Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?