• hughme

BF Januari 2011, följas åt?

plussade i fredas på bim - 2 :)

vore kul me fler som har BF i jan 2011, om allt går som de ska för oss vilket jag hoppas!

var har ni för symptom? och är de nån mer som har ömma bröst, alltså.. RIKTIGT ÖMMA bröst? jag har de konstant men på nätterna är de ett helvete! vaknar av "smärtan" och på morronen känns de som dom ska ramla av för dom e så tunga o jävliga! varför mest ont på natten, liksom?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-12 02:10
    Som de flesta härinne vet så fick jag tyvärr MF, bekräftat 5 maj :( Men hoppas på att snart dyka upp i en ny BF tråd!

Önskar er ALLIHOP ett STORT LYCKA TILL!

(jag hänger kvar och följer er, och fortsätter hoppas att jag får behålla nästa graviditet..)

• Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?
  • vvfian

Jag tror att jag är i vecka 4 + 1 nu, vilket innebär att BF borde vara den 7 jan. När kontaktar/kontaktade ni mödravården?

• hughme
    PåvägMotSyskon skrev 2010-05-01 17:01:26 följande:
    Hej alla. skriver in mig här med. Är en mamma som blir 26 nu 10maj, o +.a på valborg, starkt + på cb. har 2 fina pojkar sedan innan, en på 13mån å en som blir 3 nu i maj. Känns lika overkligt fast det är 3.e (känns overkligt o säga 3.e bara) =) symtom e olika, men nu mest tröttttt... o möjligen lite molande, men inte så mycket. Hughme: BF 1 januari Nisan: BF 2 januari Taurus: BF 3 januari Emzy: BF 4 januari PåvägMotSyskon 5-6 Januari Skruttunge: BF 7 januari Jackie85: BF 7 januari Drakhona: BF 7 januari Kallestropp: BF 7 januari HUGHME: e du säker på att det e mf?? blöder du, mycket? ja blödde med barn 2 som mens under 1 dag, o sluta, de gick vägen, å han e 13mån idag.
    nej jag blöder inte mycket.. de droppar hela tiden men ja har blödit 1,5 binda på 3 dgr.. eller första dan va de färskt o nu mest rosa.. inga klumpar!

mår så sjukt konstigt! diffust illamående, känns hela tiden som ja ska kräkas men inget idag änsålänge, dock igår och iförrgår, en gång på morronen innan ja ätit. sen ömmar brösten mer idag, de borde väl inte tillta om ja haft mf? och sååååå sjukt trött..
  • PåvägMotSyskon
    hughme skrev 2010-05-01 17:28:54 följande:
    nej jag blöder inte mycket.. de droppar hela tiden men ja har blödit 1,5 binda på 3 dgr.. eller första dan va de färskt o nu mest rosa.. inga klumpar!mår så sjukt konstigt! diffust illamående, känns hela tiden som ja ska kräkas men inget idag änsålänge, dock igår och iförrgår, en gång på morronen innan ja ätit. sen ömmar brösten mer idag, de borde väl inte tillta om ja haft mf? och sååååå sjukt trött..
    de ltåer inte som mf alls.

med mitt  2.a barn så blödde ja som mens 1 dag o avtog mer mot kvällen med brunt. va säker på mf, men inget sånt, ++ nån dag senare, + hos bm 10 dagar senare & en bebis därinne på vul den dagen.

Förstår dig, men de låter så himla lite. är du orolig ring in, bästa alt åk in o begär vul =) men du e kanske så kort gången så de kanske ej syns.. hmm, ta ett gravtest om några dagar så märks de nog. Hoppas de bara e en liten blödning ändå.

att du mår illa e positivit,de gör man nog inte annars
    Theodor 070518, Dexter 090328. BF 5-6 Januari 2011
  • saraaj

Hoppar in här på tråden.

Väntar mitt första barn den 4 januari.

Mina symtom är illamående, spännande bröst och mensvärkssmärtor.

• hughme
    PåvägMotSyskon skrev 2010-05-01 20:35:34 följande:
    de ltåer inte som mf alls. med mitt  2.a barn så blödde ja som mens 1 dag o avtog mer mot kvällen med brunt. va säker på mf, men inget sånt, ++ nån dag senare, + hos bm 10 dagar senare & en bebis därinne på vul den dagen. Förstår dig, men de låter så himla lite. är du orolig ring in, bästa alt åk in o begär vul =) men du e kanske så kort gången så de kanske ej syns.. hmm, ta ett gravtest om några dagar så märks de nog. Hoppas de bara e en liten blödning ändå. att du mår illa e positivit,de gör man nog inte annars
    nje, de känns inte som mf, helt. men ändå göre de :( mitt avtog o är mest rosa men ändå. de droppar hela tiden men absolut inte mycke, men alla blöder ju inte mycke vid mf har ja hört. o man måste tydligen inte ha klumpar heller. jag är i 5+1 på mån och då ska ja göra vul, men gyn sa att skickliga läkare kan se en prick medan andra inte ser nånting.. så har inga höga förhoppningar direkt.. :/

kissade massor innan plusset o efter, men inte efter blödningen. dock e ja illamående o har ömma bröst.
  • Zanna83

Ni andra som har mensvärk, har ni den hela tiden eller kommer den och går? Min kommer i korta interavller då det gör riktigt ont, ibland moler det lite lätt och ibland känns det inte alls...

• hughme

nu ömmar brösten inte lika mycke längre, men illamåendet är hemskt. vill bara kräkas! urk. men ja, inställd på mf så de blir la nya tag igen snart.

• Taurus

Vvflan & Saraaj.. jag skrev in er i listan

Hughme: BF 1 januari
    Nisan: BF 2 januari
    Taurus: BF 3 januari
    Emzy: BF 4 januari
    Saraaj: BF 4 januari
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari
    Skruttunge: BF 7 januari
    Jackie85: BF 7 januari
    Drakhona: BF 7 januari
    Kallestropp: BF 7 januari
    Vvflan: BF 7 januari

Hoppas allt går bra för dig Hughme, vi håller alla tummarna för er.

• Taurus
    vvfian skrev 2010-05-01 17:10:21 följande:
    Jag tror att jag är i vecka 4 + 1 nu, vilket innebär att BF borde vara den 7 jan. När kontaktar/kontaktade ni mödravården?
    Det gjorde jag dagen efter jag fått +, fick komma på hälsomöte redan dagen efter och även bokat inskrivning.
  • hughme
    Taurus skrev 2010-05-02 01:30:54 följande:
    Vvflan & Saraaj.. jag skrev in er i listan Hughme: BF 1 januari Nisan: BF 2 januari Taurus: BF 3 januari Emzy: BF 4 januari Saraaj: BF 4 januari PåvägMotSyskon 5-6 Januari Skruttunge: BF 7 januari Jackie85: BF 7 januari Drakhona: BF 7 januari Kallestropp: BF 7 januari Vvflan: BF 7 januari Hoppas allt går bra för dig Hughme, vi håller alla tummarna för er.
    tack, taurus!! det värmer!

men FAN va kroppen jävlas me mig!!! blir tokig. blödningen är helt slut nu, ingenting kvar alls nu. så den varade i 2,5 dag. varit illamående sen i onsdags och kräkts på morgonen varje dag sen dess, har diffust illamående hela dagen sen, kissar inte alls lika mycke som innan, hade ingen smärta under blödningen mer än mensvärk typ, i någon timme, sen dess kände ja ingenting alls, inte molvärk eller något, förrän NU, när blödningen slutat. då är molvärken tillbaka!

kan inte bara ALLT försvinna om de va mf! suck. jävla kropp!
Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?