Inlägg från: miraclee |Visa alla inlägg
  • miraclee

Plus igen efter mf/ma

rontgensyrran skrev 2010-11-03 09:54:24 följande:
    Sofy......har du bytt namn??? Försökte mejla dig innan och då fanns du inte kvar.
    Här är jag!!

Massa kram!
  • miraclee
    Odetta skrev 2010-11-03 10:39:57 följande:
    Sofy? Varför namnbytet?
    Haha ;) En människa härinne som blev väldigt otrevlig igår så de kändes bäst. Ang syrrautb o ambulanspraktik, men men :) FL e FL..
  • miraclee
    rontgensyrran skrev 2010-11-03 10:46:23 följande:
    Det hjälper ju inte...kan ju inte skriva till dig ändå ;P Jag är ju oinbjuden *snyft*
    Hahaha, woops! Bjuder in dig på dirr ;)
  • miraclee
    rontgensyrran skrev 2010-11-03 11:12:34 följande:
    Jag skriver till dig sen vännen. Skrev ju värsta brevet så kunde jag inte skicka det till dig eftersom du var försvunnen. Var ju smart då och kopierade det brevet för någon timme sen och glömde helt bort det när jag satt och kopierade en adress och mejlade mig själv med....såååå dum! Jag har ju nåt att skylla på iaf! Lagom tankspridd!!!
    Haha, va söt du är! Jag borde skrivit till dig me mitt nya nick men trodde de skulle gå o maila ändå för jag bytte bara ;D Dumma mig! Stressa inte, maila när du orkar!

Kram!
  • miraclee

Pappa ringde nyss o berättade att en av mina barndomsvänner gått bort inatt.. har inte haft den bästa kontakten senaste året men ja, fyfan va hemskt. Hans syster hittade honom död imorse :(

• miraclee
    Lallan skrev 2010-11-03 13:19:21 följande:
    Fy sjutton va otäckt
    Ja fy, 23 år.. dödsorsak oklart.. uuusch :(

Fd Sofy förresten, för er som inte sett ovanstående inlägg.. :)
  • miraclee
    Pancakes skrev 2010-11-03 13:33:01 följande:

Hej på er tjejer! Här fanns det mycket att läsa! Har varit iväg och tränat på lunchen. Känns bra men är fortfarande lite rädd ibland. Försöker komma över det dock. Mår ju bra av det fysiskt.

Usch, Sofy vad trist med din barndomsvän! Eller Miraclee som du heter nu.... Vad är det för galen människa som tvingar dig byta namn..jösses!

Röntensyrran, tänker på dig och kan inte ens föreställa mig hur du måste må just nu. Vet inte bakgrunden men känns det någonstans som att det är rätt beslut ändå? Är det ömsesidigt och kan ni vara vänner? Oj, vad man tar saker för givet ibland. Din historia får en ett tänka till lite extra. Stor styrkekram till dig!

Odd, vad du är gullig och engagerad och kommer med hjälpsamma inlägg!

Kalla mig fia :) Mitt smeknamn annars, funkar här också ;) Mja, vi diskuterade min utbildning + praktik o hon tyckte de va sååå fel o blabla o blev väldigt otrevlig som sagt.. men FL e speciellt, haha..
  • miraclee

Alltså denna jävla huvudvärk.. varför? Migränliknande varje dag sen nån vecka, jag oooorkar inte! Lider aldrig av de annars o blir helt knäpp avre! Demon

• miraclee
    Muffe80 skrev 2010-11-03 15:48:01 följande:
    Jag hade värk i två dagar tills jag tröttnade och tog en alvedon, sen dess har det inte kommit mer. Har du tagit nån tablett?
    Alvedon fungerar inte..
  • miraclee
    Muffe80 skrev 2010-11-03 15:47:24 följande:
    I dag är en bra dag, har fått i mig mycket mat mot vad jag brukar...

- Fil och grova flingor i morse + te och en Mitt Val Kvinna utan att spy upp den...
    - 2 smörgåsar med korv och gurka
    - 3 pepparkakor
    - Lite jordnötter
    - 1 morot
    - Melon till lunch + en actimel och en liten knäckemacka med smör
    - Vatten

Vad tror ni om mitt extremt näringsrika matintag? Duger det? så här ser nämligen en typ vanlig dag ut hos mig, plus lite mer mat när jag sen kommer hem från jobbet... eller mat och mat, ngt i det som finns ovan för det mesta, det som går ner helt enkelt.
    Jag har ätit 4 små finncrisp me lite makrill på idag, that's it. Igår en dafgårds låda, karins lasagne, lite ananas på kvällen..
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma