Muffe80 skrev 2010-11-18 18:53:19 följande:
Visst får man lite större och finare mage i mammabyxor med mudd, eller vad tycker ni?
Står just nu och provar en ny jeanskjol och beundrar min, enligt mig, stora mage, haha! Coolt om några veckor när det syns att det är en gravidmage för alla!!!
Jag har mått jättebra sista dagarna, kanske lite illamående på morgonen, men sedan toppen. Har ingen direkt matlust och äter väl inte alla grönsaker och frukter och fisk som man "ska" men får i mig rätt mycket mat som stannar kvar. Underbart!
V 18 snart... tiden går ju skitfort!!
Just det, sista tiden har jag känt som en bubbla eller liten kick på samma sida.. vänster i magen. borde väl vara bebis? Himla mysigt.
Men jag är avis på miraclee som känner massa sparkar och rörelser 
Hahaha, jag önskar de fanns byxor me inbyggda magar, så jag isåfall kunde få folk o tro mig när jag säger att jag är i v 18! Dom i butiken sa idag, bla "Är de du som ska ha vagnen, eller nån annan kanske?" och "Blir de en höstbebis?" Haha! NEJ, vårbebis! ;) Men din mage syns ju o är jättefin! Mudd är skönt!
Härligt att du ändå mått såpass bra! Underbart! :) Klart du inte har mycke matlust än, kroppen tar lite tid på sig o ställa om sig efter en lång period me illamående o dåligt matintag :)
Jepp, de va så jag började känna det! ;) Också på vä sida!
Haha, va inte avis! ;) Han e en riktig Vilde så de kanske är därför, vad vet jag ;D Men de e bara när ja sitter eller ligger, inte när ja knatar runt så jag har också någe o se fram emot sen! :)