Inlägg från: miraclee |Visa alla inlägg
  • miraclee

Plus igen efter mf/ma

Happiness skrev 2010-11-04 18:42:36 följande:
    Men hur kommer det sig att du inte använder den? Eller ska du det når bebisen kommer? Vi får åka i väg till någon Telia butik till helgen och klämma på allt som finns. Verkligen slit alltså det är grym optik i N´8:an. Men vad hjälper det....eller så skiter jag i menyerna och bara ringer på den och använder den som kamera.....vette fan.

Nä inte Fia du heter Sofy ....Vad hände varför bytte du? Var någon inne på din sida och dummade sig. Suck ja det finns så många knäppisar här på FL. Försöker att hålla mig från diskussioner...för det finns de som BARA skriver för att mucka bråk. Så taskigt för dem som skriver känsliga saker om sitt liv och verkligen behöver hjälp.

Grattis till din nya dator...vad blev det för någon?

Förutom denna hysteriska promenad och matlagning osv. har jag kränkt av en massa skit på Tradera. Inte dumt! Sonen har Nintendo DS spel som han inte vill ha. Bort med dem. Snacka med en kompis på telefon. Hon är 31 och börjat plugga. Hon säger att hon inte hänger med och fattar ett skit. Haha! hon började prata om att hon måste ha ADD. Hon började en utredning men hoppade av. Men nu ångrar hon sig. Trodde att hon kunde bli hjälpt av medicin. Sa bara att hon kan väl kontakta läkaren igen och återuppta den. Remissen är ju redan på plats så att säga.

Nä nu får du inte gå ner mer i vikt alltså......kan du inte äta något som innehåller kalorier ellr mår du bara illa av det? Typ milkshake...varm banan med sirap. Haha!
    Haha nä ja har ju xperian nu, den har 8 mp så ja nöjer mig me de, sation förblir oanvänd :)

Hahaha, jaja okejrå ;) Jepp, en såndär som startar debatter överallt o ja hoppa på, o ja sen blev hon otrevlig tycker jag o så va ja ju inte så anonym innan så jag bytte :) Lite mer anonym nu iallafall! ;) Som sagt, man vet ju aldrig.. =/

Hm en packardbell nånting, 6500.. men bara så ja har till plugget o internet så e ja nöjd! ;) Den verkar ok nu när ja skriver, fräschare än den gamla iallafall ;)

Haha, alla har nog en släng av nånting skulle ja tro ;D

Nä usch.. de e för fett! Bara nyttiga grejer som går ner här hahah.. Konstigt.. har knappt ätit någe idag, en rostmacka me makrill ba :) Så ska väl rota i kylen strax.. suck..
  • miraclee
    Happiness skrev 2010-11-04 19:00:51 följande:
    Du måste ta hand om dig. Mannen får handla in och du får äta. Finns det ingen snabb mat du gillar/kan äta? suschi,kebab,thai,kina...korv med bröd? Haha anything with calories. Du får inte försvinna.....

Datorn känner jag inte till men märket är ett gammalt och beprövat . Tangentbord blir så himla snuskiga alltså. Bakterier till tusen. och jag slarvar med att våt torka. äckligt! Haha! På ett jobb jag hade spillde jag en halv kopp kaffe rätt ner i tangentbordet *harkel* På den tiden var de inte mer eller midre gratis som de är nu. Killen som jobbade på IT blev vansinnig. Haha! Drämde den rätt ner i min papperkorg *vrålskrattar* Sen blev han sonens pappa.......

Spring iväg nu och ät.....soppa då? Typ varma koppen? Champion,sparris....skorpor i te. Vad som helst....Pannkakor. Mjuk pepparkaka..Haha!
    Haha nej usch för pizza, kebab o sånt ;D Sushi va ja sugen på innan men nu njä. Fiskbullar? Makrill? Haha! De ska ja nog äta.. en burk fiskbullar om dan! ;)

Jaa, mitt gamla spillde ja vin över, sen dess har tangenterna klibbat ihop o va inte helt hundra, hahaha. Klant! Dom blir verkligen ofräscha ändå iofs.. urk! HAHAHA, va? Äre sant? Kul sätt o träffas på ;)

Haha, jaa fattiga riddare!! De e ju ganska gött.. Får rota lite, inge sugen på någe egentligen men måste ju. Suck ;)

Om du vill ha min lur kan du få köpa den för nån peng, ba hojta isåfall. Kan skicka bilder o allt på den om du vill se :) Men den e typ oanvänd :p
  • miraclee
    Happiness skrev 2010-11-04 19:33:10 följande:
    Vad du är gullig! Ska in och läsa om den Men absolut värt att spana in. Verkligen gulligt av dig! Ska lägga barn nu...hoppar in om en stund. Inboxar om phonen...Fundera ut ett pris. KRAM KRAM!
    Äsch, bättre de än att den ligger o skräpar!! ;) Den gör ju inge nytta där ändå i lådan haha :) Jag kan inte sätta pris, u decide!! ;D Nu fixar mannen lax, sparris, hollandaisesås, o stekt potatis. Ska försöka få ner allt utom potatisen! :)
  • miraclee
    Längtan efter liten skrev 2010-11-04 21:28:49 följande:

hej vänner..
    hem kommen från RUL
    och ser ni vad det är?
    Nytt bf datum.. 5 april =)
    Hmmm fatttar inte va ja ser??! Vad e vad?

Vilket datum stämde bäst nu då, de senaste eller ditt? Grattis! :)
  • miraclee
    Längtan;

Haha jag såg i andra tråden ;) Woops! Nu förstår ja.. ser ju likadan ut som bilden på vår grabb! Yihaa, många grabbar blir de i april alltså!

Du, jag, Odd, Smålands.. vare nån mer? ;) Skoj!!

Grattis igen!!
  • miraclee
    Mamma till W skrev 2010-11-04 22:11:38 följande:
    Kul att jag fått en tjej så det finns liiite balans i ert grabbgäng sen i vår! :)
    Hahaha jaa! De e verkligen en hel drös me grabbar som e på gång..

Och jag har känt de på mig från början, o så vare de! :D

Hoppas allt går bra för er därhemma, läser din blogg så försöker hänga me ;)
  • miraclee
    Muffe80 skrev 2010-11-05 11:31:36 följande:
    Läste nånstans att om man hade feber i vecka 9 så väntade man en kille
    Tror ni det stämmer?

Jag hade feber då haha! Visserligen inte mycke men...

hade ngt med testosteron att göra
    Haha jag va sjuk jämt i början me feber o de verkade ju stämma här ;)
  • miraclee
    Happiness skrev 2010-11-05 12:35:46 följande:
    Sofy: jag har mejlat dig hoppas du har fått i dig lite energi idag....Jag har gjort pannkakor om du är sugen?
    Vem e Sofy? Hahaha nä ja skoja bara! ;) Ska kolla nu! Nä, jag e så dålig.. ingenting.. suck! Är väl kanske dags o rota i skafferiet eller så igen.. eller kan du sms'a nåra pannkakor till mig? ;D Guuud va gott!!
  • miraclee
    Happiness skrev 2010-11-05 12:50:01 följande:
    Haha javisst jag kan bara fika några och lägga i ett kuvert...är väl framme på måndag Kuvertet skulle inte alls vara flottigt heller ...Nu är det Soffan som gäller....haha. Tråkigt att du ska må så himla dåligt alltså. Har du varit och kollat alla dina värden lately. TSH, hb att du inte är uttorkad. vad har de sagt till dig på sjukhuset? Du har ju ändå diagnosen HG.
    Hahaha, soffan.. soffipropp har ja också fått höra ;) Kärt barn har många namn! :D

Äsch, gör inget om de e lite flottigt.. ;) Skicka du! Hahaha :D

Nää inte kollat HB eller nånting.. buu! Skulle tagit nya sköldkörtelprover i veckan men har inte orkat dra mig dit, den här jävla huvudvärken dödar mig snart alltså!! Och ingen aptit, illamående.. blää! Svartnar för ögonen ganska ofta nu också, men de går väl över... ;)
  • miraclee
    färnik skrev 2010-11-05 13:19:26 följande:
    Just nu så hoppas jag dock att bebis i min mage är en flicka; inte för att jag hellre vill ha en dotter än en son, utanför att det om det är en pojke, finns risk för missbildning iom att jag tog progesteron i början av graviditeten. Nog för att det går att räta till, men för barnets skull så är det ju ngt man hoppas slippa...Obestämd
    Jag har ju en liten grabb.. hmm! Jaja, de blir som de blir :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma