• JoWiAn

Plus igen efter mf/ma

Jag hoppar in här jag oxå... Orkar inte läsa ikapp allting. Får gärna bertätta vem ni är. >Dom som jag inte redan "känner"

Jag:

Son 6,5 år

MF nov-10 (5+4)

MF april-11  (6+3)

MF juli-11 (5+4)

Nu gravid i v 6+5. VUL v 4+2 då vi fick se pricken. VUL igen 6+3 då fick vi se en lite liten babys på 6,3 mm med ett fint hjärta som slog.      

• JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-09-26 15:31:11 följande:

Titta vad gammeltackan vill ha! Även om jag är äldst i tråden, så bevarar jag minsann barnet inom mig (det emotionella alltså, riktiga barnet avhyses vänligen men bestämt i mitten av mars)... Oavsett hur gammal jag är kommer jag nog alltid att gilla små söta sälar... Skäms Har redan köpt sängkläder, skötdyna och amningskudde i detta mönster. Oskyldig

Kram Matilda (5 år) Cool

Hur gulligt som helt. Vi hämtade ett skötbord i helgen som jag köpt av en kompis.

TJOOHOOOOOO Vecka 8 imorgon! Så jävla glad. Känns som allt kommer gå bra nu! DET SKA gå bra nu! 
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-09-26 17:49:22 följande:
    Näe det hjälper inte... har panik här.... :(((

Var gör det ont? I ryggen? Magen? Jag hade ont typ i mellangärdet och bak i ryggen. Fick det när jag var gravid. Gallsten med stort G!
  • JoWiAn

Tråkig stämning det blev..... :-/ Gallsten kommer smygande... Men blir det helt olidligt så åk in så det inte är nåt farligt! Annars får du ta upp det imorgon vid läkarbesöket.

• JoWiAn
    {#emotions_dlg.flower}sugarrush skrev 2011-09-27 16:02:55 följande:
    Grattis MCT! Vad underbara nyheter! Så glaaaaaad för din skull!

Vi fick imorse kl 03.03 en underbar DOTTER! Förlossningen gick snabbt och jag är verkligen jättenöjd med allt.
    Allt som allt tog det tre timmar från inskrivning till bebis på bröstet. (fast självklart hade jag kämpat på därhemma med värkar ett bra tag utöver detta...) Och haha, vi som hade förberett fl-brev, musik, massageolja, snacks... Allt det där ligger orört i väskan, det fanns inte tid för något. De hann knappt läsa brevet ens faktiskt. Och de gör mig inget alls, vi är bara så glada att allt gick så himla bra och fort. Det viktigaste lyckade jag ju kommunicera fram ändå.

Jag mår oförskämt bra, är bara lite trött efter två nätters frånvaro av sömn. Sprack inte ett enda dugg så inget behövde sys heller, så himla skönt!

Kram på er alla!
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-09-27 19:28:29 följande:
    MCT Grattis gött allt gick bra och de var friska, plus vad gött med en av varje :)

Grattis grattis grattis suger underbart

Idag gick det super gör mig

Tappen 4,5 cm

Trilling À 811 g pojk vår minsting
    Trilling B 981g flicka
    Trilling C 915g pojk

Jag har sex veckor kvar till snitt i v 32 :)

Så härligt!!! Grattis! 6 veckor är inte lång tid! Längtar till man får se dom små liven!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma