• JoWiAn

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2012-01-05 10:27:16 följande:
    Tack tjejer! Har ringt till bm som tyckte att jag skulle ringa till gynakuten. Där tyckte barnmorskan som svarade att jag skulle ha tagit ett nytt gravtest i morse!! :-0

Sa till henne att det hjälper ju knappast om det är ett nytt ma!

Nu har jag till slut lyckats få tag i min dr, kände mig dum men han förklarade att hans erfarenhet var att symptom inte har ngt med hur graviditeten mår att göra. Varför kan jag inte bara fatta det!!

Snäll va han o bokade en tid för Vul på lördag, såå skönt! Då behöver jag inte vänta ända till den 18.

Tycker ni att jag är hemskt fånig o löjlig? I dag är min oro verkligen ohanterbar :( hur ska detta sluta?

Ska slå mig själv hårt i huvudet o hoppas vakna upp lagom till förlossningen, eller kanske när den är över ;)

Usch mimi jag lider med dig! {#emotions_dlg.flower} 

Men förlossningen vill du inte missa! DEt är nåt av de häftigaste jag upplevt! Visst det gör jävligt ont men inget jag skulle vilja vara utan.  
  • JoWiAn

Kollade mitt SF mått med sonen. DEt följde veckan rätt exakt. 25 cm v 25, 30 cm v 30 osv . Har det att göra med om man får stor babys eller inte.. Stort sf mått stor babys?

• JoWiAn
    MCT79 skrev 2012-01-05 11:01:46 följande:
    Ja det säger ju ingenting om hur det står till där inne... kanske i början om det pltösligt blir svagare och så fast egentligen inte det heller.

Mitt var ju rejält starkt på bim +6...vad är det...4+6?  Sen 6+3 var det ju plötsligt mycket svagare.. fick panik och visste att det var kört igen... (of course...)  men allt var ju bra... kan ju vara olika på test också.

Mitt blev oxå lite svagare... Inte alls den där superfärgen som man förväntade sig
  • JoWiAn

Inatt hade jag en konstig dröm...... Drömde att jag födde och kom hem men inget var klart. Typ som vi har de nu! Själsängen i garaget och skötbordet ituskruvat. Inga klädet osv. Dessutom kissade HON i soffan. Va fan kände mig lurad. Vi skulle ju få en pojke.

• JoWiAn
    FruW skrev 2012-01-05 11:43:37 följande:
    Fick besked om att mitt namnbyte gått igenom, så nu är jag gift på riktigt :)

GRATTIS!!!

Vår son tycker inte vi ska gifta oss för jag passar att heta Nilsson tycker han. Han tycker det är bra att pappa heter Andersson och mamma Nilsson Ungar e för goa.  
  • JoWiAn
    Dag och natt skrev 2012-01-06 11:24:46 följande:
    V 5+0 i dag Bara några dagar kvar till VUL... 

De går framåt!!!!Hjärta
  • JoWiAn

MissT: Jätte grattis! Man får piggar över hela kroppen när man läser. LÄNGTAR verkligen till man ska få födda igen! Hade en underbar första förlossning så ser bara framemot det.

• JoWiAn
    Dag och natt skrev 2012-01-07 10:02:19 följande:
    Vilken vinst jag fick den här morgonen! V 5+1 fick jag 3+ på veckoindikatorn (förra graviditeten fick jag inte det och det slutade ju tyvärr som det slutade också så jag räknade med att det inte skulle visa rätt). Resultaten kom upp samtidigt efter bara några sekunder!

Känner att det kanske kanske kan gå vägen den här gången... Är tröttare och nu också hungrigare. Kände för en millisekund för en stund sen ett släng av lite yrhet/illamående men tack och lov försvann det lika snabbt.

Hoppas det går bra för mimmi i dag på Vul! Hjärta

Ohh vad härligt!!!! Man blir ju alldelles varm i hela kroppen av lycka.
  • JoWiAn
    SoMa72 skrev 2012-01-07 10:20:57 följande:
    Mimmi, det kommer gå bra på vul idag! Min bm sa förresten att det kommit nya rön om att man inte ska äta linfrö utan ta psylliumfrön istället (det ät ju så j-a vidrigt). Jag kör på hela katrinplommon, annars kan man ju testa katrnplommonpuré. Och ja, blåbär är stoppande.

Ja såna frö har jag med. Kallas loppfrö med eller nåt sånt. Liknar verkligen loppor utan ben Kräks
  • JoWiAn

Mimmi: Detta är bara för orättvist!!!!! Hur kan det bli såhär. Alla mina tankar går till er idag.. Gråter

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma