• JoWiAn

Plus igen efter mf/ma

Bellas7 skrev 2011-10-09 09:46:35 följande:
    Havsklippan gråter med dig. (kramar om)

Jag har fortfarande tre små i magen. De är busiga som vanligt. Jag är inne på mitt tredje gånger 48 timmar pass av tractasil vilket ska vara det bästa av det bästa för att stoppa sd. Jag var utan u fyra timmar igår sen satte sd igång igen som en klocka. Så nu är det kamp på tiden här, kroppen böir van och då lär inte medicinen funka mer. Och då kommer de. Jag är 27+6 idag enligt alla tabeller och 27+5 enligt förlossningens dator vi båda har samma bf (2 januari)

Så vi får se men det blir nog bäbisar i veckan. Vi ska göra tul på måndag el tisdag och det ska bli spännande att se hur de växt. Jag har ju en som är liten, men hoppas att T1 ligger på 1250g, T3 på 1350g och T2 1100g minst

Kramisar

Vad skönt att höra från dig!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • JoWiAn
    FruW skrev 2011-10-09 13:08:19 följande:
    V5+6

Men då är det rätt vanligt att man inte ser fostert.... Hoppas allt är oki ändå! Min läkare fick ju leta rätt rejält i v 6+3 innan han hittade det.
  • JoWiAn

Havsklippan: Jag blir helt tårögd när jag tänker på dig! Vet hur jobbigt det är och hoppet är det sista som lämnar en! {#emotions_dlg.flower}

• JoWiAn
    HjärtaNu sitter jag här och bölar som en gris efter att ha läst de senaste inläggen!!! Ni är bara för underbara!
  • JoWiAn
    telgebo skrev 2011-10-13 19:05:31 följande:
    Nu har det satt igång så nu blir det bebis närsom

Spännande!!!! Lycka till!!!
  • JoWiAn

Här är allt fin fint! Förutom trötthet som börjar smyga sig på V 11 på tisdag. Känns skönt att veckorna rullar på. MEN man är ju hur nojjig som helst. Känner mig inte sådär jätte gravid precis.

• JoWiAn
    plutten02 skrev 2011-10-17 20:28:32 följande:
    Skriver här med...

Ser ni samma som jag...? Vad ser ni???

Inte omgjord

LIte omgjord i färgen

YESSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • JoWiAn

Nu börjar det närma sig dagen då vi ska berätta för sonen. Men jag är sååååå jävla nervös att vi ska berätta och sen visar det sig att babysen dött. Tycker man hör här och var att de fått MA i v 12 där fostret dött i v 8. Var ju på VUL i v 8+3 och då slog hjärtat fint......

Leaeva:Skönt att höra att allt går bra för dig! Undrar varje dag hur det går.{#emotions_dlg.flower}

Imorgon blir det ULLARED!!!!!!!! Ska bli skoj.....

• JoWiAn

Idag har jag varit inne och kollat! Jag älskar akuten här. Snabbt och alla är så trevliga. Kom in kl 9, 9.15 låg jag i gynstolen. Läkaren var fantastisk och tog min oro på största allvar.......

Vår lill* stjärna sträckte på sig och höll en himla show därinne Såååå härligt att se! Känns konstigt att man ser babysen röra sig men man känner inget.... Bjuder på en liten bild.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma