• JoWiAn

Plus igen efter mf/ma

Måttet på bilden stämmer inte. Den rörde sig för mkt så hon fick bara mätat den när den låg lite böjd. Är några dagar längre.

• JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-10-23 13:00:45 följande:
    Tjockis MCT :)

Winston har blivit storebror...

Lördags morse kl 00,54, 00.55, och 00,57 kom våra tre små. Elliot vägde 1350g Kelly vägde 1510g och Elton vägde 930g. Alla tre är stabila fast Elton behöver lite mer hjälp än de andra. Men vi tar en dag i tagen än så länge.

Jag hade ett härligt kejsarsnitt utan bedövning Haha ett snitt med lustgas bara :)

Ohhhhh jätte grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad underbart! {#emotions_dlg.flower}
  • JoWiAn
    Nilee skrev 2011-10-24 05:20:46 följande:
    Fick tidigt mf i juli, plussade igen i augusti. Är idag i v 9, så vet inte om de går bra eller inte. Men mkt talar för det, då vi sett den lilla på vul en gång med hjärtat som slog, idag ska vi gå igen. :) Men försök att inte tänka på det så mkt, men jag VET det är svårt. Lycka till

Oj plusade du tidigt???? Jag plusade den 2 sep och är i v 12 imorgon. Hur kan du bara vara i v 9 och plusade i augusti???????
  • JoWiAn
    telgebo skrev 2011-10-24 17:18:45 följande:
    Grattis Leava till trillingarna

Snabb uppdatering: I lördags hörde de av sig från neo på Huddinge och ville ha in Alice direkt då PKU screeningen larmat. De misstänker M-cad på henne. Jag vet inget om sjukdomen, får svar imorgon.
    Till råga på allt så har jag åkt på en livmoderinflammation.

Återkommer när allt lugnat ner sig.

Oj vad läskigt! Hoppas allt är bra med henne och att det var falsklarm. Sa dom inte alls vad det innebär?
  • JoWiAn
    telgebo skrev 2011-10-24 19:49:13 följande:
    Det enda jag vet är att hon inte får utsättas för svält om hon nu har MCAD brist.
    Antar att jag får mer info om det är så att hon har det.

Men risken är väl mycket liten för just svält.....Obestämd De är ju inte de man brukar göra precis, svälta sin babys.
  • JoWiAn
    telgebo skrev 2011-10-24 19:56:13 följande:
    Nu missförstår du. Alice äter inte så bra och om hon tex får en magsjuka som äldre eller itsätts för truama stress tex så behövs dropp för att förhindra en dödlig attack. Ni kan läsa mer om ni söker på MCAD på google. Hinner inte förklara just nu.

googlade.... Så nu förstår jag bättre hur du menade. Förlåt om det lät konstigt, inte min mening. Hoppas allt går bra och ni båda snart kan komma hem och njuta!
  • JoWiAn
    FruW skrev 2011-10-27 13:22:43 följande:
    Det gick inte. Ska skrapas på tisdag. Jag håller tummarna för er andra!

Gråter Beklagar........
  • JoWiAn

Sofy: Håller tummarna.... är väl så att det blir när man minst anar det!

• JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-10-28 14:56:43 följande:

Så, RUL nr 2 avklarat idag, de ville flytta mig fr 12 mar - 20 mar, men låter datumet (12 mar) stå kvar ändå, med noteringar.

Med största sannolikhet väntar vi en liten tjej Hjärta 
    Tji fick du, leaeva!

Grattis! Vad härligt!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma