Happiness skrev 2011-03-01 19:05:58 följande:
Oj då...5 barn. Det tycker jag är lite coolt faktiskt. Sen att veta att man får SD i v.28 varje gång och ÄNDÅ härda ut. Precis som du säger kan hon kan du.....Du vet det bättre än jag om det är ärftligt, men borde det ju vara som med allt annat
Tyckte det var lite konstigt bara med slemmet där. Nä jag tror inte det var slemmisen. Med sonen var den gulaktig med lite blod i (trorjag) och detta var mer som äggvita. Får se hur det går inatt med värkar och dylikt men tilltar det så är det ju absolut något på G tycker. Tur att jag fick åkt iväg och köpt värmepåse idag
Håller tummarna för att du får sova länge och gott inatt! Vi kan ju inte komma in till BB halvdöda

Har du packat din BB väska än? Fattar inte vad det är med mig...får inte tummen ur. Idag när jag trodde något kanske var på G, blev jag så förbaskad att jag inte packat väskan, så nu blir det bara till att sätta igång.

Jag tycker visst att det låter som slemmisen.

Min var totalt genomskinlig, som äggula, fast lite fastare, kanske som en manet? Lycka till Happi!!! Hoppas hon tittar ut snart så ni får gosa med er Sofia! Kram!