Jania skrev 2011-01-09 17:27:30 följande:
Oj oj vad det skrivs mycket
Har inte orkat läsa allt, men några har fått pyttisar. GRATTIS till er!
Hoppas att allt är bra med er andra.
Lite egoinfo: (Känner mig lite ensam här om att vara så tidigt i grav.) Har nu toknoja mest hela tiden, är så rädd att lilla pyttefröet inte ska må bra där inne. BM har ju sagt att jag ska få åka på UL på tisdag så då får jag väl i a f veta nå't. Ska fråg om det är kub hon bokat in eller "bara" UL...
Inskrivning imorrn. Läskigt. Förra gången jag var gravid var jag in till sjukhuset m mf bara några dar efter inskrivn. *Hjärnspöken*
I övrigt tror jag det är bra, mår illa, äter nästan konstant, somnar snart eftersom jag inte sovit middag, lite kass i magen eftersom jag äter "fel"
Gissar att ni har överseende med att jag inte är väldigt aktiv här inne. Ibland är det skönt bara att titta in och se att ni andra har det bra, eller läsa era nojor och tankar.
Kramar på er allihopa

Hej på dig!
Jag tycker att det är jättekul med någon som inte kommit så långt än! Själv är jag i v. 15, så det är inte heller nära till förlossning här. Hoppas att det dyker upp lite fler bara så att inte tråden dör ut nu när det pluppar ut bebisar åt alla håll och kanter...
Jag börjar känna mig rejält fet nu. Jag hade lite för många trivselkilon innan jag blev gravid, så det är för mycket fläsk,och därpå magen som börjar växa. Jag tror säkert att det är många kring mig som går runt och funderar på om jag har blivit tjock eller om jag är på smällen

Jag ligger och känner på magen varje morgon, och den finns där!
Ha en skön söndag allihop och grattis till alla nyblivna föräldrar!