• MCT79

Plus igen efter mf/ma

BLÖH!! Blir så less....

• MCT79

Mmm... sambon är lite emot det efter första barnmorskans predikan om att de minsann inte lyssnar före v 25 för barnen tycker inte om det...

Jag får kanske göra en kupp...

Väntar tvillingar! 15+6 idag!
  • MCT79

Den verkar vara helt slut på kjell iaf.. och teknikmagasiner verkar inte ha sin caremaxx kvar... ingen som vill skiljas från sin? =)

• MCT79
    needtobreathe skrev 2011-09-10 10:04:30 följande:
    Mct; Ja ska till farsta idag, ska ja kolla om de finns där? ja lyssnade typ jämt! Haha. Och nåra sek bara, spelar ingen roll! Dev hör jättebra o har ba lite damp ;)
    Hahah ska vi använda din unge som exempel på att det är ofarligt? Hjärta Sofy, ja kolla då, jag kollade deras hemsida och det står som beställningsvara i alla butiker...=)
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-10 10:18:57 följande:
    Jag köpte min på billiga tester, kostade 700:- den visar hur många hjärtslag.
    Det lär jag aldrig få lägga ut...
  • MCT79
    kajsalisa skrev 2011-09-10 10:34:54 följande:
    Mct; kolla Blocket eller Tradera. Där köpte jag mitt Angelsound till ett bra pris och fick ännu bättre betalt när jag sålde det, hahaha...
    Hahah! Buisnesswoman!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-09-10 11:11:40 följande:
    Kjaam, Gud så skönt!!! Så glad för din skull!!!!
    (hm, men menar du att vi inte kan spela
    Wordfeud på måndag då.....? )
    Klart hon kan.. mellan värkarna.. det ska inte vara så farligt... har jag hört..  ;)

Men du kanske får förvänta dig ord i stil med "fan" "helvete" "skit" osv... =)
  • MCT79

Jag är 16+0 i morgon och har sååååååån mensvärk/molvärk/växtvärk nu idag... hade ni hade det också? Leaeva?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma