• MCT79

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-09-06 12:01:12 följande:
    Vilken kvinna! 145-146 alltså!
    Jag skulle gärna bli blodgivare men de vill inte ha mitt blod.. frossade i leverpastej och tillskott en gång för att lyckas komma upp i 125 som var gränsen... men nej, jag kom inte högre än 115 och blev bara fisig...
    Mmm.. asbra! Men mitt blod är dom ändå halvintresserade av.... jag är AB - och kan bara ge till de som har precis samma blodgrupp som jag (och AB+ såklart....) men bara 1% av befolkningen är AB-....  däremot min plasma....den du.... skriker dom efter..... Cool
    Väntar tvillingar! 15+2 idag!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-09-06 12:31:56 följande:
    Hahaha, ni e för roliga! ;)

Skönt me bra värden Mct! Och Leava - jag är liiite smått bekymrad för ditt psykiska mående? ;) Moaha!

Jag är jätteförkyld, likaså Charlie och Devin.. gah! :( Har även spytt på morronen - påminn mig om att aldrig bli gravid igen. Fattar inte hur jag pallade 22 veckor varje dag me den skiten, blä!
    Usch era stackare!
    Jag är däckad här också, precis fått mer antibiotika.... blöh! Spydde tre ggr i morse tack vare den där jävla antibiotikan som jag tagit mot min uvi... men idag är sista dan! PARTY! Så nu kör jag kåvepenin 10 dar och sen tar vi oss an svampinfektionen på allvar! hahhha!!

Vad ska vi göra åt leaeva tro?
  • MCT79

På tal om Who och what!... sambon är lite förvirrad över det här med tvilling 1 och 2... vem som är vem... så han letade upp det här på youtube...

lyssna från sådär 50 sekunder...

who´s on first.... what´s on second base and I don´t know is on third base...

Så han kallar tvillingarna för who och what´s numera. ;)

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-06 17:24:48 följande:
    Hmm jag har ca 70 dagar till snitt hehe lär nog bli lite dryg hehe
    Tyst
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-09-06 17:17:14 följande:
    Hahahaha, de är mest Charlie och mig de är synd om ;) Vi är helt slut.. men den lilla skitungen knatar runt i sin gåstol o härjar runt som vanligt. Mellan alla nys och hostattacker. Snorar som sjutton gör han också, jättesött :D

.. Vid närmre eftertanke äre förresten dig de är mest synd om, fast ja skrattar ändå.. hahahaha! Så typiskt. Allt på en gång. Hur göru me jobbet, sjukskriven? Nu vilar du, höru de tant!

Leava.. hm.. hopplöst fall!
    Skratta du, det är lite ironiskt i allt.... men jag resonerar som så att jag tar ALLT nu så är det klart sen! =)) Jag fick intyg för den här veckan ut.... har ju feber med så jag ligger mest....  får stryk i wordfeud av alla utom sambon! =)
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-06 18:57:33 följande:
    Tjejer, har ni gjort bikarbonattestet för att "se" vad ni väntar? Tydligen är det stort i England, finns nån tråd om det här på FL, kul att se om det stämmer...
    Näe det har jag inte... hur gör man?
    telgebo skrev 2011-09-06 18:58:46 följande:
    symtom på svamp är det klåda?
    Klåda, gryniga flytningar, röda slemhinnor, sveda...en del har inga symtom alls. Själv har jag sprickor. Onda sprickor.
  • MCT79

Meen nu måste jag också testa ju! Ska jag trotsa spöregnet och ge mig ut och köpa bikarbonat???

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-07 07:59:29 följande:
    Gomorron pluttan! Hur mår du idag?
    Ta en liten promenad om du orkar och affären inte är alltför långt borta. Fast jag undrar över resultatet för dig? Om det är reaktionsfritt har du då två tjejer? Om det reagerar, har du då två killar eller en av varje?
    Ingen aning. sambon bara fnyser åt hela idén! hahah!

Jag mår som en påse skit! Kanske lite mindre huvudvärk än igår! Och jag har inte spytt på morgonen!! Hej dåååå Selexid! Jag undrar om jag ska klassa de våldsamma kräkningarna av den som allergi eller normal biverkning? =)

Vi har ett ica kankse en km bort... kanske orkar dit men inte hem. ;)
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-07 07:59:29 följande:
    Gomorron pluttan! Hur mår du idag?
    Ta en liten promenad om du orkar och affären inte är alltför långt borta. Fast jag undrar över resultatet för dig? Om det är reaktionsfritt har du då två tjejer? Om det reagerar, har du då två killar eller en av varje?
    Hur mår du själv? =)
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-07 08:11:22 följande:
    Godmorgon flickor
    Har ni sovit gott. Jag älskar nätterna för tiden går fort.
    Jag tyckte det inte var lönt att testa men hade jag inte fått veta på rul hade jag testat allt. Ska ni kolla könen/et?
    Sugar vet du inte ? Jag är sååå nyfiken, shit alltså klarar inte att hålla mig. Så det var det första jag frågade på rul haha
    Jag vill absolut veta! Känns som det blir lite lättare eftersom det bara blir denna graviditeten och jag vill planera en del.... jaaa jag är ett kontrollfreak...(som om ni inte visste det...)

Sambon har svängt från att inte vilja veta till "klart vi tar reda på det om du vill"... =)
    Väntar tvillingar! 15+3 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma