• MCT79

Plus igen efter mf/ma

SoMa72 skrev 2011-09-07 08:16:36 följande:
    Ja, jag är oxå skeptiskt till sånt där, men det kan vara kul att testa ändå.

Stackare, fast bra att du inte har spytt och att huvudvärken är lindrigare, alltid nåt att glädjas åt!
    Skicka iväg sambon när han är på väg hem annars!
    Alltså han är ledig idag... och det första han säger när han vaknar är....."jag har skitont i halsen"...  Oskyldig

Han har redan för ett par dagar sen konstaterat att den här förkylningen jag har kommer placera honom i respirator... och med tanke på hur sjuk han brukar bli av mina lightvarianter kan jag inte argumentera emot honom..... heheh...
    Väntar tvillingar! 15+3 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-07 08:30:14 följande:
    Äh, skicka ut karln ändå! Han får ställa upp för dig som går runt med två barn som dessutom är hans, då kan han inte neka dig, förkyld eller ej Cool
    Alltså om det vore mat eller dryck... men... "ohh du kan inte neka mig bikarbonat....."  ?   tror inte det håller. ;)
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-07 08:19:44 följande:
    MCT när är ditt rul
    27:e! 2 veckor och 6 dagar! Inte för att jag räknar men.....  Cool
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-07 08:36:19 följande:
    Kan du inte säga att du måste ha nåt i matväg som ni absolut inte har hemma och så smyger du in bikarbonaten lite fint? Oskyldig Ni har inte nån granne du kan fråga annars?
    Hihihi, jag tror du är mer nyfiken än jag!
    Jag har drömt EN gång att det är två pojkar... en nära kollega till mig har drömt flera ggr att det är tjejer....
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-07 08:43:36 följande:
    jaaa, det kan tänkas, jag är grymt nyfiken av mig....
    fast det kan ju vara en av varje, för det är väl tvåäggs eller är det enäggs?
    Näe det är tvåäggs... hoppas på en av varje! =)
  • MCT79
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-07 08:54:22 följande:
    Good morning Tjejer!

Här inne va de full rulle redan:) 
    Jag trodde det var leaeva som rökte på men jag är inte säker längre... ;)
  • MCT79
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-07 09:06:33 följande:
    nänä här e de finare grejer än så.. 2 stesolid å en spann knark vet du;)
    Ohh la laa, sjukhus is the place to be ;)
  • MCT79
    Mmmbop skrev 2011-09-07 09:18:13 följande:
    Igen?? Stackare! Vad är det nu då?
    Nej nej inte jag.. jag menar kjaam!
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-07 09:18:52 följande:
    Ööööööh detta är olidligt, men lycklig är jag för det! Har varit kass i magen sen i måndags och fått hålla dottern hemma från dagis eftersom jag inte vågat gå nästan 1,5 km ner i byn för att lämna henne.. Trodde det var bättre nu eftersom toalettbesöken var få igår.. men hinner bara 20 meter hemifrån när illamåendet tilltar och jag kastar upp :/ 3 ggr på bara ett par meter så fick snällt vända om och ringa dagis och be om ursäkt att A inte kommer idag fast jag sa att hon skulle. Känns bra på sätt och vis, att det är så starkt.. men lite pissigt med tanke på att jag redan käkar åksjuketabletter. undrar hur jag hade mått utan dem? :S
    *ursäkta gnället* 
    Prova såna seaband! Det fungerade bra för mig!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma