• MCT79

Plus igen efter mf/ma

SoMa72 skrev 2011-09-09 09:48:26 följande:
    Men visst stod det väl som en tilläggskommentar i trådstarten att man INTE skulle röra om eller är jag ute och cyklar?
    har läst både och... men det fräste till innan ajg rörde så då kanske det är det som gäller då. ;)  Hände inget med mitt..... förhoppningsvis får vi ett svar den 27:e!  =)
    Väntar tvillingar! 15+5 idag!
  • MCT79

Leaeva, jag hade ÄL 7 juni och vi hade sex 30/5  3:e, 5:e och 7:e.... killar då? =)

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-09 11:37:38 följande:
    Nä, jag tror på tjejer eftersom det säkert var spermier från 30/5 eller 3/5 som vann
    Ja alltså dom borde ju rent teoretiskt ha stått och väntat.. ;)
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-09 11:49:59 följande:
    MCT jag tror på en av varje. Sen är ju det din gubbe som gör en del. Menar han har kanske ett överskott av tjejsperma el killsperma så minskas oddsen :) ska bli spännande att se på ditt rul.

Mitt ägg som tog sig några dagar senare blev ju flicka :)

Kjaam ska ladda ner det spelet direkt. Hehe

Sugar tänk om winston försvinner när jag stänker vatten på honom det går ju inte hehe
    Nej men tror du Winston bara kan vara smuts?! Foten i munnen
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-09 14:22:33 följande:
    Försöker lägga upp en bild på winston och det funkar inte f.n f.n nu är han ju ren och kammad :(
    keep trying!!  340 kvm! OMFG! Lite avis... iaf till det blir dags för städning... men Winston kanske extraknäcker som tjänstefolk?
    Vårt hus är 68+60 kvm.... därför blir det inga fler barn än de som är på gång...=))

Jag hade gjort en kupp om jag var du... förflytta dig till soffan innan de hinner flytta bordet... Demon
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-09 15:00:21 följande:
    Fast det gick ju inte eftersom jag är oinbjuden. Kan du inte lägga upp bilden här då? Så kanske vi slipper titta på kaffefläcken MCT lade upp
    Men gud så osmidig du är... det är Winstons familjefoto....*pfft*  "kaffefläck"...herreguuuud...
  • MCT79
    MissT skrev 2011-09-09 16:09:18 följande:
    Hahaha Skrattande ni är allt bra härliga härinne!
    Många goa leenden och skratt blir det när jag kikar in (skriver inte så mycket men jag läser i alla fall)

Önskar er alla en riktigt underbar helg {#emotions_dlg.flower}  
    Detsamma till dig MissT!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma