• MCT79

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-09-21 20:26:43 följande:
    Jag spelade wordfeud med Kjaam jag också. Under själva förlossningen till och med! Fantastisk kvinna!

Jamen du vågar ju inte wordfeuda med mig ju! Cool
    Jodå... måste bara bättra mitt självförtroende genom att spöa mamma ett par ggr till....
     vad var det du hette?
    Väntar tvillingar! 17+3 idag!
  • MCT79

Ja livmoderns kant känner jag en bit ovanför naveln när jag ligger.... Väldigt sprattel just nu!

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-09-22 16:26:30 följande:
    Vadå, känner du skillnad på vem som är vem???
    Näe men jag vet att tvåan ligger uppe till väsnter och ettan nere till höger... vid alla UL/VUL så har ettan varit toklugn och tvåan slagit kullerbyttor...

det kittlade som sjutton precis till vänster nedanför naveln.. så jag gissar mer! =)
    Väntar tvillingar! 17+4 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-22 17:27:11 följande:
    MCT, åhhh, lyllos!!!
    Jaa hoppas det kommer oftare nu!
    Bellas7 skrev 2011-09-22 17:53:00 följande:
    MCT du har nog fiskar i magen hehe
    Ja kanske det.. ;)
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-22 18:03:29 följande:
    MCT två feta fiskar helt ok hehe svårt att klä de i kläder dock.

När är ditt ul? Jag ska ge dig massor av tips innan du träffar läkare ;)
    På tisdag kl 11! Sen läkare  13,40!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-22 18:19:57 följande:
    Bra. Då ska du få en lista av saker han ska kolla på dig om du vill. :)
    Oj då, absolut. Jag hoppas det innefattar den förbannade svampen jag dras med efter antibiotikan... tips?

Inboxa mig listan!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-22 20:22:44 följande:
    En liten uppdatering från en som har haft sex veckors sängläge. I kväll skulle jag och sambon basta en liten stund, mysdax. Gick sakta de fem meterna till badrummet och la mig i bastun. Efter ett tag säger jag att jag hör att någon ropar på mig. Gubben går då ur bastun och kollar och kommer tillbax o säger nej det är ingen där. Sen sa jag att det är en liten svag röst. Har reser sig igen o kollar. Kommer tillbax o säger det finns ingen som ropar efter mig, hmm så säger jag hör du inte Winston. Han tittar på mig konstigt sen säger in i duschen. Hmm han blänger fortfarande på mig haha. Han börjar prata semester och att tvungestvätta bort winston. För jag lovar på allvar att han tror jag börjar bli knäpp i huvudet Hahahaha

Vadå jag?? Knäpp?? Nejdå inte alls :)
    Hahhahha! Tycker det låter helt sunt!!
  • MCT79

Väldigt dött här inne!

Bjuder på två små videoklipp från idag.. eller bilderna är från KUB men ljudet från i morse!

Tvilling 1

Tvilling 2

Väntar tvillingar! 18+0 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma