• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Oj..var ut och vittjade brevlådan... vad snabba de är! Träffade ju läkaren i tisdags som ville göra ett flödes UL i v 24 och fick kallelsen idag... skönt, ett datum att se fram emot! Men ska träffa barnmorskan om 2,5 vecka också.

:)

Väntar tvillingar! 18+2 idag!
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-29 16:12:24 följande:
    Åhhh, varför kan läkaren inte bara ringa så jag får provsvaren? :(
    Det finns inget värre än väntan... du kan inte ringa själv? Trycka på lite?
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-29 16:30:12 följande:
    Nej det är sjukt jobbigt. 31 minuter till sen stänger dom.. har jag för mig iaf!
    Nej alltså dom hoppades på att svaren skulle komma idag, annars imorgon. Jag tog proverna sent på eftermiddagen så därför det kunde dröja en extra dag.. men jag vill veta nuuu! :/
    :((
    kraaaam!
  • MCT79

Gör dig lite "dum" och ring ändå FlickanFin.. min erfarenhet är att läkare inte alltid minns vad de lovar...

• MCT79

Till skillnad från oss sköterskor som alltid minns...allt... *host host*  Cool

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-29 17:07:12 följande:
    Ja jättelångt! Är du nojjig? Hur hanterar du det isåfall?

Tack alla ni som beskrev bristen på symptom! Skönt att höra att jag inte är ensam!
    Näe du är inte ensam.... :)

Vet du samma dag som du har VUL ska jag till bm igen, vi får räkna ner tillsammans... även om ditt är mer ångestladdat!

Kram!
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-09-29 18:07:29 följande:
    Levava! Härligt att dina små växer som de ska, och nu har du väl gjort mer än halvtid i sängläge. Duktig du är och de små, att det snällt ligger kvar!! Har du börjat titta på vagn, mm En trilligtvagn är ju SJUKT bredd!! Häftigt!!

Måste fråga dig, och hoppas du vet... När efter pregnylspruta kan jag vänta mig bim?? Är på dag 17 efter sprutan idag... Vågar inte tro något, men nog borde mensen kommit nu? Fast jag har ju knasig och lång cykel normalt.... Testade negativt i söndags...  
    KRAM!!!
    Det känns ju som den borde kommit...?
    Hittade en gammal tråd där det stod såhär:
    En 5000 ie-spruta med pregnyl går ur kroppen på 10 dagar, 10 000 ie försvinner på omkring 14 dagar.

Hur mycket har du fått? Har du fått flera?
  • MCT79

Här håller vi också tummarna alla tre Pixan!!!! Tänk om vi får ett plus till! Skrattande

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-29 18:21:24 följande:
    Var hos bm idag och fick 38 cm i mått, hon sa att det motsvarar v 41-42 haha
    Oh my..... 
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-09-29 18:22:38 följande:
    Nehepp
    Om nån hade svaret hade de nog svarat. Anledningen till att du inte får något svar är förmodligen för att ingen som läst dina tre frågor kan svaret, inte för att ingen vill svara.

Jag tänkte tidigare svara dig att jag tyvärr inte visste men att jag lyckades googla fram lite, men eftersom jag oftast får höra att jag är otrevlig så lät jag bli.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma