Inlägg från: miraclee |Visa alla inlägg
  • miraclee

Plus igen efter mf/ma

Smålands jänta i storstaden skrev 2010-11-25 12:12:22 följande:
    Oj miracle, kan det vara så?? Men på min såg hon ju en pung, ingen snopp då han!? inte ville lägga sig i rätt läge, en grå klump mellan benen så hon sa till 90% kille. Kan jag nu ha en tjej i magen? Jag som rustar upp för en kille!!!
    Haha jaa, de kan de :) Hon är ett 6årigt levande bevis på de! ;) Som sagt, dom sa kille heeela tiden, på ALLA ultraljud, fick se en bild som verkligen såg ut som en kille.. hade inte hennes personnr stått där hade ja inte trott de va hennes bild, haha :) Men dom visste inte ens när hon kom ut vad de va som sagt, så efter att proverna togs fick dom fram att de va en tjej o tillslut så gick svullnaden ner, men de tog ett bra tag.. Hon rustade också för kille haha ;)

Jobbigt o ligga där nyförlöst o INTE veta vad de va man fick.. läkarna sa bara "Vi vet inte vad de är, vi måste kolla upp de.." Nåra dar senare fick hon svar..
  • miraclee
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-11-25 12:19:50 följande:
    Gud va hemskt att inte ens få veta när bebisen är född! Hur är det nu då? Har klitoris blivit normal eller ser det ut som en liten snopp fortfarande? Fattar just nu inte att det kan bli så! :-0
    Hah jaa ja hade blivit galen ;) Nu är hon ju 6 år så de e normalt nu, tror de gick ner efter nån månad eller två efter födseln.. De e väl därför dom aldrig kan säga 100% eftersom klitoris som e svullen kan förväxlas me pung/snopp :)
  • miraclee
    kajsalisa skrev 2010-11-25 14:50:56 följande:
    Spännande med RUL. Lova att du tittar in och avlägger rapport när du kommer hem.
    Det kommer bara säga poff så kommer magen explodera i storlek ska du se. Ge det tre veckor eller nåt...
    Jaaa de ska bli skitroligt! Är inte nervös alls haha, men de e bara för jag känner av honom nu hela tiden, så mysigt :) Men det ska bli kul att se hur han växt (om det nu fortfarande ÄR en han, haha..) och få ett mer exakt datum, även om dom kommer när dom har lust o inte efter kalendern ;) Självklart uppdaterar jag när vi e klara!! :D

Haha joo, ang magen.. jag tänkte för en månad sen att "men i slutet av november.. DÅ" .. men nä, ingenting.. dock syns de MYCKET nu när jag är kissnödig, då ser jag jättegravid ut, men icke annars ;D Och orkar inte riktigt springa runt o va kissnödig hela tiden, hahaha! Men de spänner o drar hela tiden nu så kanske ploppar upp snart, runt jul siktar jag på nu ;) V 25 då!
  • miraclee

Mabaja;

Haha, ja pappa sa samma sak när jag kom.. men på mig syntes de ju iallafall vad jag var, han såg bara fel i all chock ;) Navelsträngen eller någe haha..

Men på min svägerskas dotter såg man verkligen inte, inte ens läkarna.. sjukt..

• miraclee
    Mamma till W skrev 2010-11-25 17:55:01 följande:
    Daniel såg ett par pungkulor men ingen snopp.. :) bm sa ju åt honom "nej men nu ser du väl alldeles galet, är ju en flicka"... HAHA. fy när det är så hemskt, att inte ens läkarna ser vad man fått!
    Hahaha.. var såg han dom pungkulorna då? ;)

Näe de va tydligen inge vidare sa hon.. lååång förlossning o massa skit, o så får man inte ens veta vad man fått.. haha nä usch!
  • miraclee
    Havsklippan;

Förstår verkligen din oro. Men bra att dom har koll, o hoppas allt är ok!

Kram!!
  • miraclee

Gomorron tjejer!

Har vart vaken sen kl 5, lämnat mannen på jobbet o nu ska jag nog ta mig en powernap, sen iväg på lunch hos en kompis, sen RUL!! :D Yiho! Efter det blir de fika med mina föräldrar o efter de middag hos min mans mamma, alla är nyfikna på bilder o vill veta meer haha så idag blir de en fullbokad dag, därför måste jag nog vila lite nu så jag orkar!

Är väl hemma runt 18-19 ikväll, uppdaterar då så ni behöver inte oroa er om jag inte skriver innan det ;)

Kram & hoppas ni får en bra dag!

• miraclee
    rontgensyrran skrev 2010-11-26 10:06:05 följande:
    Men när man tittar efter kön så berättade hon som jag gick hos. Att anledningen till hon inte kunde säga 100% till mig vid första besöket var att hon låg enbart i profil och de måste vända sig mot magen till för att kunna se det bäst. Är det blygläppar brukar man se 3 vita streck. På min bebis var dessa utsmetade då vi såg henne i profil vid RUL och då skulle det rent tekniskt kunna vara en pung, även om med stor säkerhet ändå trodde att det var en flicka och ¨å hon som utförde det har sett måååånga UL.
    Hm.. okej!

Till mig har dom sagt att de aldrig är 100% för killar/tjejer är så lika i början (som även Muffe's länk visade) o att tjejerna kan va så svullna därnere så de förväxlas med kille.. Ja jag är ju ingen UL expert men de sa dom till mig när ja frågade ;)
  • miraclee

Nuu sticker ja på lunch hos en kompis, sen möter ja upp mannen o så äre RUL! :) Återkommer ikväll!

• miraclee

WIHOOO!!!

Hemma efter RUL!! Skrattande

Vi väntar världens vildaste GRABB! Ingen som helst tvekan, hon visade både pungen "i magen" o snoppen! Han ser heeeelt perfekt ut!

Han visade allt han kunde, vinkade, hickade, "han ställde sig upp", "andades", drack, hickade, sparkade,krökte ryggen, rullade runt.. haha! En riktig show.. både envis o vild sa hon ;) Han ville inte riktigt som hon ville haha!

Blev framflyttad 3 dgr, så v 20 imorn då! :D Han va 20-21 cm lång nu.. Göööött o inte bli bakflyttad!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma