Plus igen efter mf/ma
Jobbigt o ligga där nyförlöst o INTE veta vad de va man fick.. läkarna sa bara "Vi vet inte vad de är, vi måste kolla upp de.." Nåra dar senare fick hon svar..
Mabaja;
Haha, ja pappa sa samma sak när jag kom.. men på mig syntes de ju iallafall vad jag var, han såg bara fel i all chock ;) Navelsträngen eller någe haha..
Men på min svägerskas dotter såg man verkligen inte, inte ens läkarna.. sjukt..
Gomorron tjejer!
Har vart vaken sen kl 5, lämnat mannen på jobbet o nu ska jag nog ta mig en powernap, sen iväg på lunch hos en kompis, sen RUL!! :D Yiho! Efter det blir de fika med mina föräldrar o efter de middag hos min mans mamma, alla är nyfikna på bilder o vill veta meer haha så idag blir de en fullbokad dag, därför måste jag nog vila lite nu så jag orkar!
Är väl hemma runt 18-19 ikväll, uppdaterar då så ni behöver inte oroa er om jag inte skriver innan det ;)
Kram & hoppas ni får en bra dag!
Nuu sticker ja på lunch hos en kompis, sen möter ja upp mannen o så äre RUL! :) Återkommer ikväll!
WIHOOO!!!
Hemma efter RUL!! 
Vi väntar världens vildaste GRABB! Ingen som helst tvekan, hon visade både pungen "i magen" o snoppen! Han ser heeeelt perfekt ut!
Han visade allt han kunde, vinkade, hickade, "han ställde sig upp", "andades", drack, hickade, sparkade,krökte ryggen, rullade runt.. haha! En riktig show.. både envis o vild sa hon ;) Han ville inte riktigt som hon ville haha!
Blev framflyttad 3 dgr, så v 20 imorn då! :D Han va 20-21 cm lång nu.. Göööött o inte bli bakflyttad!