Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Odetta skrev 2011-03-21 23:41:57 följande:
    tack...ja,jag behöver kramar nu

altså...vi har ju pratat om att mannen min ska knyta sina ledare...har numret till läkarmottagningen och allt. Vi ville bara vänta tills V har passerat den "farligaste" åldern först för skulle mannen min knyta och så händer V nått så skulle vi stå där med bara ett barn hos oss (ja...jag är lite knäpp med mina katastroftankar)

tror ni jag blir klokare om jag testar redan i morgon igen eller ska jag vänta dem där 2 dagarna (ha i åtanke att ni har att göra med trådens nog mest galna testmissbukare )
    Skrattar va fan gumman jag e ju NYFIKEN haha testa dig i morgon om du har många tester kvar ..
    Jo men detta kanske var meningen hihi 2 blöjbarn haha det går nog bra ska du se
    Bara sova nu sen test i mon om du känner för det ställer för att tänka och noja sig.
    1000 tals krammar till er kaniner
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Odd jag ser ett jätte jätte jätte litet streck så litet men jag ser att det har varit ett +
    om du inte testar imon så vänta ca till hmm Fredag om du kan..

Telge Troligtviss för tidigt men ett + var det iaf höhöhö
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2011-03-22 09:02:28 följande:
    Jaja...ni känner ju mig..."hej, jag heter Odd och jag är testmissbrukare"

testet idag ser ut som testet igår. suuuperdupersvagt innom en minut, men så svagt att det nästan ser ut som en inbillning. Men NÅTT finns där...frågan är bara VAD. Rester? Nytt?

fan för denna ovisshet. Ska köpa nya test i morgon och ta nästa på....vad blir det....i morgon eftermiddag! Nej....ska försöka hålla mig till fredag om jag kan....är bara inget bra på det här. Funderar också på vilka test jag ska köpa...fler cb och så nått annat märke...apotekets? billiga från nätet?

suck...HA, jag vet! om jag beställer billiga test från nätet så lär dem inte komma förrens på torsdag eftermiddag...då kan jag inte testa i morgon i alla fall

god morgon allihopa förresten
    Godmorgon hjärtat du haha det låter som om du vill ha en bebbe till håller tummarna till en graviditet
    Ja som jag sa testa på Fredag det är ''bara'' 3 dagar kvar
  • 3 barns mamma84

Telge- skit i dom du har ingen rätt att berätta något det är du som är gravid om du inte vill berätta än så vill du inte göra det punkt slut jävla kärring alltså !!!
    Blir så arg när jag läser detta.
    Jag vet vem du är och du ska inte behöva gå igenom detta bara för att dom vill.
    Skit i dom.
    Eller så får du säga upp och säga att du inte vill just nu ha någon kontakthjälp.
    Tror nog du klarar dig utan någon epati av dom.

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-22 09:38:39 följande:
    Risken är ju bara att dom andra inom rehab läser min journal, vet inte hur ofta dom gör det. vet bara att min kälare där snabbläser min journal när jag är hos henne (läkaren alltså) snabbt när jag sitter på hennes rum. Hon är skum min läkare alltså. Frågar mig varför jag dejtar killar och utgår från att jag ligger runt....ähhhh...ligger runt? varför skulle jag göra det bara för att jag dejtar då och då? Jag dejtar för att jag vill och det innebär inte att jag har sex med killen utan vi brukar fika och prata.

Nu har jag inte dejtat nån kille sedan jag blev gravid, har tappat intresset för att träffa kärleken nu när jag är gravid.

jag tycker det känns så vanskligt att berätta att jag är gravid redan nu. Och jag är rädd att hon kommer se det som att jag undanhåller viktig information genom att inte berätta, men vad f*n vad gör det då om jag väntar med att berätta om det om 2-4 veckor istället då? Tydligen så jädra mycket efter min kärring till sjukgymnast.
    Byt läkare och rehab för varför måste du ha det ?
    Du kan maila mig men alltså varför jag blir så arg !!!!
    Näh du ska inte berätta det är du som bestämmer.
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2011-03-22 09:41:26 följande:
    nix, det är inte jag. Jag säger till när jag är med
    *Skrattar* du ÄR gravid hahaha
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-22 09:48:49 följande:
    Byta rehab kan jag inte, den är ju kopplad till kommunen och jag måste gå där då jag uppbär försörjningsstöd nu innan arbetsträningen kan börja. Jag kom i kontakt med den där skiten i samband med min separation då jag var så sucidbenägen enligt någon. Ähhh sucidbenägen knappast. De har utläst det efter en journal från 1995, hallå håll er fan till rätt sida av 2000 talet tack!

Jag är skitarg jag med på den där jädra sjukgymnasten som svamlar om saker som inte har nån grund alls och säger att S (min stödkontakt) blir så ledsen om jag undanhåller det för henne. Skitsnack..hon pressar mig genom att påstå att jag gör folk ledsna. Är det bättre att göra mig ledsen och stressad då? Jävla käring alltså...

jag tänker inte säga nåt om det idag...jag vill göra mitt KUB först och se att allat är bra innan jag säger något, men sjukgymnasten verkar ju tro att jag ska ringa från BB typ och berätta att tjena jag har fött barn idag så den där rehab kan ni lägga på is 1 år minst fram i tiden hejdå. Det handlar om att vänta max, absolut MAX 1 månad till.
    Har du komunen i S i stan ?
    Säger bara dom F*** är hämska !!!
    Ja 1 månad vaddå skulle dom dö av detta likom Skrikandes
  • 3 barns mamma84
    Muffe skrev 2011-03-22 19:14:29 följande:
    bild från v 34 finns nu i mitt galleri :)
    Du har fått en Gästbok inlägg såger bara wow vilken fin mageHjärta
  • 3 barns mamma84
    http://mamma84.bloggagratis.se/
    Ringt sverige nu och fått ihop allt nu har jag ebbas papps personnummer så nu ska jag bara kontakta här i danmark och få allt Iordning.
    Misstänker RS på Elias andnismask ska jag hämta hos läkaren måste bara ringa honom nu.
  • 3 barns mamma84

Flickor jag hör av mig senare ska nu till svärmor och hälsa på hon följer med mig till läkaren med elias.
    Sen blir det väl akuten idag med vi får se men nu ska jag INTE upp jag ska kolla upp elias från topp till tå !!
    Önska mig lycka till kram på er

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma