Inlägg från: 3 barns mamma84
|
-
-
Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-23 21:02:25 följande:jobbigt när dom inte lyssnar på en!
-
Happi VAR ÄR DU ???
Saknar dig !! -
Tänk om happi har fått gravid dep eller om något hänt bebben ?
Fan jag vill att hon kommer snart till oss.
Hon borde ha hört av sig.
Tänk om något hämskt har hänt
-
Gumman jag beklagar stort gud så hämskt och jobbigt det ni går igenomMCT79 skrev 2011-03-25 07:32:06 följande:Hej pinglor.. jag vill bara tacka för alla varma ord... tack tack, ni är så himla gullig!
Tillbringade hela kvällen på danderyds gynakut och fick träffa en surfitta till sköterska som förklarade att det var dumt att komma en torsdag med det här eftersom avdelning 14 var stängd på lördagar.... jag bara grät men borde ha svarat "ja ursäkta det var dåligt planerat av mig!!"
Sen fick jag iaf träffa en urgullig läkare som undersökte mig både länge och väl. Hon fattar inte hur läkaren i Kungsängen fick fostret till 11 mm hon mätte det till 19-20mm och tror att det avstannade 8+4.. 4 dagar efter vi fick se hjärtat slå...
Oh well.. ska tillbaka på söndag morgon och få MIfegyn som stoppar progesteronproduktionen och mjukar upp tappen... sen läggs jag in på tisdag morgon och får cytotec. Jag blöder ut fastande på avdelningen och hoppas kroppen sköter det själv annars skrapas jag samma dag.. antar det är därför de vill ha mig fastande..
Moderkakan, livmodern och mängden fostervatten motsvarar v12 precis som det ska... bara lilla knyttet som inte var med... :((
Jag kommer nog hänga här och läsa fortsättningsvis och önskar er alla stort lycka till, jag kommer sakna er!! Kraaaaam!
Vilken jävla kärring åh jag blir så ARG !!!
hur kan man va så kall som bm.
Du får flytta till oss till dk jag lovar bättre koll och trevliga bm jag LOVAR mig tog dom som en människa och jävlar vilken koll jag fick.
så mkt koll att jag själv blev förvånad att ett ma e stort för oss alla fast något som inte kunde stanna.
Du ska skita i den bm och nu gå vidare och nu hoppas vi på en bebis igen som STANNAR hos er
-
GUD vilken jävla vackert bild !!!!!!!!acure skrev 2011-03-24 19:59:57 följande:En liten uppdatering från oss. Livet med Matilda är underbart och en känslomässig bergochdalbana på samma gång. Livet är verkligen förändrat, att sitta vid datorn är numera inte att tänka på, tur att den finns i mobilen också så jag kan gå in och läsa vad ni skriver. Nya rutiner ska skapas och det får ta den tid det tar, viktigast är att Matilda mår bra. :)
Jösses vilken jävla fin bild
Denna bild borde ni göra en STORT tavla av !! -
Först vill jag bara säga VET DU HUR OROLIG JAG HAR VARITHappiness skrev 2011-03-24 15:57:32 följande:
Sofia idag 5 dagar gammal.Stort plåster på handen efter PKU-testet.
Lämna ALDRIG oss så här igen.
Ingen visste var du var och hur du hade det.
Sen vill jag säga STORT GRATTIS gumman till en under fin dotter ni fått gud så söt hon är

Hur gick förlossningen ?
Du får berätta sen när du vill jag längtar
-
Mitt hjärta smälter så hon är så gudomlig så väl skappad liten tös så söt liten Hallo Kitty flickaHappiness skrev 2011-03-24 13:32:08 följande:Sofia

En fin start på livet med en sådan söt flicka.
Akta dig så inte våra bebis pojkar i tråden springer efter henne
-
Jag hade gula under graviditeten med efter mitt MA .. dom behöver inte vara vita alls,dom likom ändrar sig.MelikaH skrev 2011-03-25 12:48:29 följande:Hej tjejer!
Jag kan inte sluta oroa mig de senaste tre dagarna, vet inte varför jag helt plötsligt börjar känna så.
Annars så tror jag inte att det är något fel men att jag inte alls mår illa retar mig, vet att vi pratat om det innan och att det inte är samma för alla men jag kan inte släppa det.
Har ni som haft MA och inte blött fått mer gulaktiga flytningar än vita som de brukar va under grav.?
Sen undrar jag om många av er har fått flera MA på raken?
Läkaren sa till mig så här om man haft MA en gång så brukar oftast graviditeten bli mkt bättre efteråt. -
Läkaren gyn och överläkaren sa bara när jag frågade om jag skulle få ma igen och då sa han att det brukar vara ''lättar'' att graviditeten går igenom nästa gång man blir gravid.Pancakes skrev 2011-03-25 13:31:28 följande:Jaha, det hade jag inte hört förut. Hur då "bättre" menar läkaren?
Självklart var jag jätte orolig men det gick igenom och snabbare som läkaren också sa till mig.
Att om man fått MA en gång så blir man mycket snabbare gravid och började prata om hormonerna i kroppen osv
Frågade honom också varför jag fick MA och han sa att det brukar bli så när man fått 1:a och 2:a barnet att oftast brukar man få något efteråt och många av oss kvinnor får MF-MA och sen blir gravida igen.