Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-03-25 17:15:01 följande:
    Jag vill bara visa vad som stod på trappen när jag kom ut ur duschen idag på em....

Tuuuusentack underbara kära Sofy... du fick mig att storgråta (igen...) men jag blev oerhört glad och rörd och tacksam...

Nallen är underbart mjuk och gosig och kommer få åka med som stöd på tisdag... chokladen ser fantastisk ut och blir perfekt "tröst"....

TACK!!

När Devin är här och ni kommit i fas med allt så hojta till så ska jag ta lite underbara bilder på er två/tre!
    Om jag oxå bodde granne meddig skulle du oxå få fina blommor från oss.
    Sofy hon är en GO tjej hon är bara så underbar som tänker på alla här.
    Du jag vill bara ge dig massa vara krammar.
    Tuffa tiden men snart är det över och jag väntar på ett + och denna kommer att vara er kära snart kommer du fram med ett + igen gumman det vet jag bara.
    Vilken fin blomma och nalle och gott med chocklad.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Odd: åååh ja ja ja ja  hahaha jag längtar !!!! Hjärta

• 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2011-03-25 19:51:54 följande:
    Nu har vi gett vårat godkännande och kommer att vara med i program 6

(ps: mitt namn börjar på J och är rätt ovanligt och mannens är vanligare och börjar på M...om ni vill hålla utkik )

wooohooo !!! Tungan ute ser man bild på er oxå ??

• 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-03-25 20:18:16 följande:
    Åh vad spännande! Jag har ju lovat mig själv att inte se det programet för när man hör det där avgrundsvrålet på slutet som jag hörde på det programmet jag såg så funderar man ju ibland vad man gett sig in på..... Men jag kanske kollar ändå på det programmet..... Som tur är går det ju över snabbt!
    Det kommer gå fint ska du se
    När min dotter föddes efter 24 tim jag var tyst och jag krystade och ut kom hon
    Skrek aldrig var bara helt tyst när värkarna var och när hon kom ut mammas flicka.
  • 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-03-25 20:33:14 följande:
    Haha ja. Det som jag tror gjort att det på slutet blivit för intensivt är att bägge mina barn varit ganska högt upp sedan har vattnet gått och sedan har det gått ganska fort på slutet och då kommer inte den där känslan när bebis tränger ner smygande utan mer pang boom så är man där...... Men det kommer gå bra dessutom vet man ju på ett ungefär vad man gett sig in på när man blir gravid
    Exakt haha som mamma alltid sa ''Om du haft skönt i vinter får du ha skönt i sommar''
    Eller ''Om du har lekt leken får du också göra leken slut'' haha mamma har alltid rätt nästa gång ska jag lyssna på gammla mamma tar fingrana i X {#emotions_dlg.djavulsk}
  • 3 barns mamma84
    Elida87 skrev 2011-03-25 21:10:51 följande:

tänkte lägga upp en bild på lilltösa.. växer så de knakar å tiden springer iväg..
    Sötnosen
    Haha ja hon växer på till en fin liten damHjärta
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2011-03-25 21:08:35 följande:
    jag skriker inget, jag lovar våran förlossning var jättefin...åh, jag blev så glad av att se vårt material, det är så jävla häftigt att föda barn!

efter att programmet har gått så kommer jag posta min förlossningsberättelse också...ch egna bilder
    Gumman hur går det med Cb testet ?
  • 3 barns mamma84
    Muffe skrev 2011-03-25 19:04:31 följande:
    Vad gulligt av dig Sofy!! Ingen Devin än? Jag tippade ju på att han skulle komma i helgen nu...

Odd, superspännande att se er på tv.

En fråga nu : I natt hade jag väldans ont i magen, samma som i förrgår natt tror jag. så ont att det är obehagligt att stå eller gå!
    I dag har det onda kommit till och från, och massa sammandragningar där magen blir stenhård men det gör inte alls ont. Det onda kommer liksom däremellan, tror jag... eh!
    Nu har jag gått på stan nån timme, lite halvstressad, och har sedan nån timme tillbaka rätt så ont i magen, under naveln, inte på sidorna. Tillsammans med sammandragningar kanske var 20:e minut (ej onda)

Vad är det där onda för ngt? Bör jag ringa förlossningen och fråga? Tänk om de är ngt som bör kollas upp?
    Den är inte fixerad än så den får inte födas nu.

På tal om det, borde han inte fixera sig snart??? V 35 imorrn ju...
    Låter som värkar
    Fast bebben inte är fixerad kan den komma ut i iaf
    Elias var inte häller fixerad v 37+5 men han kom ut med snitt och dom fick hålla på för att få honom ut för han låg långt ner.
    Amadeus var fixerad samma dag han kom ut v 41+2
    Ebba var fixerad vecka 38 hon kom ut v 41+1
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2011-03-26 07:57:10 följande:
    Jag har testat med stickor senaste dagarna (tack sugar!) och det finns nått svagt på dessa med....men jag har fasiken fått ultrasvagt i 6 dagar nu så antingen är det resthormoner eller mf igen för test som inte blir starkare slutar aldrig bra hos mig...

Just nu blir jag bara irriterad så nu ska jag inte testa förrens om några dagar igen. Vill ha ett antingen eller, inte det här patetiska mittemellan

*kram*
    Tråkigt men igentligen om du tänkter skönt att det inte är ett + utan hormoner som brummar för bättre låta kroppen vila bara lite lite och snusa på sin pojk lite mer så kan man bygga bebis sen
    Själv vill jag vänta jag vet jag får mina 2 st barn till kanske har jag redan nr 4 när jag är 30 och nr 5 när jag är ca 33 år sen lever jag livet men nu vill jag njuta av min kropp och göra saker jag inte fick när jag var gravid
  • 3 barns mamma84
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-26 12:24:01 följande:
    jag skäms så när jag läser om alla er med många barn och som vill ha flera..e de nåt fel på mig som bara vill ha ett barn? e jag självisk? :(
    Gumman det är inte fel på dig eller mig.
    Jag blev uppväxt med 1 bio bror 7 år mellan oss och sen hade pappa en son med en fru sen innan.
    Och mamma hade en son sen hon var 16år gammal men adopterade honom bort.
    Jag har varit ensam igentligen och utanför jag vill ha många barn jag vill känna trygghet och värme.

Hur blev du uppväxt hade du många syskon själv eller några eller bara en eller du ?
    Du ser vi som varit utanför vill ha många för att inte ha som vi hade som vi var små.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma