• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Jag är också kvar, men ska nog ta hand om sonen nu. Sjukt hur kroppen fungerar. Han börjar skrika och då börjar brösten läcka mjölk. Hihihihi.....
    God natt på er!

• Mabaja
    mallanis skrev 2011-02-22 21:48:34 följande:
    åhh jag hoppas h*n har storleken efter mig ;) men jag har snart gått upp 10 (!) kg.... Var ska detta sluta? ? ?
    åhh 5 barn herregud ;)(+ katter och kanin)  jag funderar på om det inte räcker med en unge ;) hhhhahaha

Ikväll är iaf bebis helvild och nu sparkar den så hela magen hoppar, än gör det ju inte ont så det är helt ok ;)
    och vi vill ha tre barn för då får man plats i en kombi! :)

Vad jag längtar efter en till gravidmage! Men först måste den här sjukstugan ta slut så vi kan försöka få en till liten inneboende! :) Jag saknar min jättemage! :)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • telgebo
    lsabelle skrev 2011-02-22 20:54:17 följande:
    Sjävlklart vill jag inte komma och bråka.. Utan det var redan bråk när jag kom in här.. Men nej du har rätt , jag tänker inte hänga i denna tråd med sån typs människa i. Hon är anmäld nu iaf. Får mejl dagligen om den här personen så ville bara varna er andra också.. Tydligen så vet några utav er redan vem hon är..

Kram på er allihop.. Och lycka till med era små troll:) 
    Kan du sluta nu och skriva elaka saker om mig och bara jomma hit och förstöra. Det är synd om dig som mår så jävla dåligt att du måste hålla på och trycka ner andra.

Vad ska du anmäla mig för? Det är ju du som är den som förstör.
    Gravid v.5+2 BF 24/10
  • lsabelle
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-22 21:34:44 följande:
    Vad lugnt det blev nu flickor har ni sprungit iväg efter allt tjaffs ?
    Det hoppas jag inte iaf ..
    Här är jag:) 
  • needtobreathe

Jag hällde nyss mjölk i soppåsen, tror ja går o lägger mig, hahaha!

Hörs imorn.. gonaaatt mina favvisar!

• mallanis
    Mamma till W skrev 2011-02-22 21:54:49 följande:
    och vi vill ha tre barn för då får man plats i en kombi! :)

Vad jag längtar efter en till gravidmage! Men först måste den här sjukstugan ta slut så vi kan försöka få en till liten inneboende! :) Jag saknar min jättemage! :)
    Du är lika tokig du ;) undrar om man kanske blir likadan när klimpen tittat ut ;)

Ja du vår kombi är redan full, två hundar vet inte ens hur vi ska få plats med barnvagnen! ;)
    Tredje gången gillt!?
  • telgebo

Isabelle: Varför hänger du här? 19 år första barnet och har vbäl inte ens nåt med MA/MF att göra. Är du här för att fördstöra eller bara för att läsa vad jag skriver? Iså fall så kan du ge upp för jg kommer inte fortsätta skriva här då.

Gravid v.5+2 BF 24/10
  • Moderator

Nu är det dags att sluta upp med alla påhopp och gliringar.
    Njut av era graviditeter och glädjs med varandra.
    Man kan inte komma överäns med alla här i världen men man behöver inte vara otrevlig för den sakens skull

Ha en fin kväll

Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • lsabelle

MA förra sommaren, men inget jag skryter med precis.. Tycker det är skönt att prata av mig och dela tankar precis som dem flesta andra.

• 3 barns mamma84
    needtobreathe skrev 2011-02-22 21:52:38 följande:
    Ja förfan! De rullar på här i full fart ;) "Mensvärk" o konstig känsla i kroppen samtidigt.. liksom "svårt o andas" eller va man ska säga under vissa perioder när ja får SD också, men änsålänge lever ja så ja får ju luft iallafall, hahaha!

Gör så! Vill också bebisgosa! ;D
    Det är ju snart dags gumman snart vill din söra goa bebbe titta ut till er oxå *AVIS* haha vill oxå föda!!
    Hihi
    Ja du har nog fått en busig bebbe haha uppe nattetid men sover dagtid det e ju skit bra *Skrattar*

Nu sover elias igen åååh jag han precis ta bild på honom innan han hoppade i säng utan byxor och bara boddy
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma