• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Pancakes
    Mamma till W skrev 2011-02-23 10:03:06 följande:
    ni har gjort ett bra val! Välkommen till "min" vagn! :)
    Åååh, vad kul! Ni som bor i samma trakter som oss också. Då kanske vi tänkte lite rätt! Funkar den bra att gå i affärer med ändå även om den är lite större?
  • kajsalisa

2barnsmamma; nä länken funkade inte. Du får söka på Youtube på "Alvin jagar morgontidningen" istället om du är intresserad.

Å grattis tjejer till era 7 och 11 veckors bebisar!!

• Pancakes
    sugarrush skrev 2011-02-23 09:57:53 följande:
    Jag vet! De böckerna gillade jag verkligen aldrig. Sedan tyckte jag inte det var någon rolig handling i de böckerna heller.
    Mumin har ett helt gäng olika intressanta karaktärer tycker jag. I övrigt var jag ett stort fan av Astrid Lindgren. Och Barbapappa, de var ju helt galna, hahahaha!
    Jag med, är helt galen i Astrid och uppväxt med både böckern och filmerna! Köpte till och med "Astrid Lindgrens jul" på dvd till mig i själv i julas och satt och mös med den och lite pepparkakor, haha. Lite barnsligt kanske...men man kan ju spara den till barnen sen också. Bebisen MÅSTE bli ett Astrid Lindgren-fan, blir galen om jag får en Pokemon-unge eller nåt. Haha, ingen press här inte...
  • Längtan efter liten

God dagens...
    Idag har jag fullbokat hela dagen. men fick avboka precis allt..
    När vi i all jäkt var påväg till mvc så kommer vi inte in i bilen. Låset har på något sätt gått sönder.
    det krånglade lite igår också, men nu fick jag inte ens in nykeln och allt såg lite shevt ut om man säger så..
    så inget mvc och ingen tandläkare för dottern och ingen fika för min del med en ny vän på stan :(
    nu har jag inte ens lust att göra allt annat jag skulle behöva göra.

Längtan efter liten är stor
  • Muffe

Jag vet inte om vår vagn har blommor inuti men hoppas det Vet du det pancakes?

• Pancakes
    Muffe skrev 2011-02-23 10:26:06 följande:
    Jag vet inte om vår vagn har blommor inuti men hoppas det Vet du det pancakes?
    Jag kollade på den igår då den fanns som skyltex i butiken och den var jättefin. Det är rutor på det silvriga och så är den vit inuti med ganska diskreta prickar.
  • 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2011-02-23 10:14:34 följande:
    2barnsmamma; nä länken funkade inte. Du får söka på Youtube på "Alvin jagar morgontidningen" istället om du är intresserad.

Å grattis tjejer till era 7 och 11 veckors bebisar!!
    åååååååååååååååååååh vad söt han är börjar ju gråta ju när jag såg detta gud så stor han har blivit
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Muffe

prickar alltså, jag vill ju ha blommor Men det blir nog bra!
    Er vagn är också jättefin!! Blir nog ett bra köp!

• kajsalisa

Men du är ju för söt 2barnsmamma. Det är min systers lille parvel på filmen, inte min...

• Pancakes
    Muffe skrev 2011-02-23 10:48:34 följande:
    prickar alltså, jag vill ju ha blommor Men det blir nog bra!
    Er vagn är också jättefin!! Blir nog ett bra köp!
    Jag har också prickar i min, blommor verkar det vara bara i de helt enfärgade som typ helt beige och helt grå. Som sagt, man kan inte få allt :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma