Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

"god"morgon tjejer.

Vaknade med illamående idag igen och spydde i duschen.... älskar verkligen parasiten i min mage, hm.
    Fy fan så vidrigt det är. Nu tog jag en tablett här på jobbet och ber till gud att den snart hjälper....

• Muffe80

Jaha, då har jag även invigt toan på jobbet då....

Undrar förresten hur Sugarrush har det i NY?

• Muffe80

Pest och pina just nu. Kan ju inte jobba alls, sitter bara med benen uppe på skrivbordet typ och inväntar hemgång.

• Muffe80

Åh Sugar, det låter ju ashäftigt!! Coolt. Och kul att du verkar må så bra!

Jag mår fortfarande illa men mina ömma bröst är borta... Är faktiskt rädd, jag vet att jag inte ska oroa mig säger ni,men nu fick jag mer bruna flytningar och ont.
    Jag FÅR faktsikt oroa mig, jag har haft missfall förut och detkan hända igen. Men nu är det bara en vecka kvar till VUL. ska bli skönt!

• Muffe80

Funderar på att ringa och kolla om jag kan komma denna vecka på vul istället så jag vet vad som händer med mig.
    Är nu i v 7+1 och säg att jag får en tid om två dagar, då måste man väl kunna se hjärtat?

• Muffe80

Hihi gulligt sofy, vilken dag är du i nu? Satans vad generösa de är med VUL på dig

Jag ringde nu för att boka om mitt vul som är den 23:e men det fanns inga tider så jag får snällt vänta tills nästa vecka på domen.

Om man mår illa, tror ni man ändå kan ha ofostrig eller dött foster i sig?

• Muffe80

Skönt för dig...

Ja, jag kanske har ställt frågan redan? Fan, har redan glömt bort det...

• Muffe80

Jag kan inte sluta gråta, tårarna bara rinner nedför mina kinder, dels lider jag med sugarrush och sen så fick jag troligen missfall i morse FY FAN så orättvist, jag orkar inte mer.

Sambon är jätteledsen och jag orkar knappt inte skriva här

när jag vaknae i morse kände jag hur ngt rann, sprang till toan och då var det massor med RÖTT blod på hela benen, i toan och på golven Vilken jävla syn......

Är sååååå ledsen, vad gör man??

FAN FAN FAn...

Och så sugar, på samma dag? är det ens möjlgt??? Vi får stötta varandra om det nu är så illa för dig som för mig.

• Muffe80

Har inte ett enda symtom kvar, låg i går kväll och mådde jätteilla men idag..... INGET! Jag vill må illa igen,jag vill också ha en bebis..

Varför fattar inte kroppen i v 4-5 att det är missfall... måste man vänta till jävla vecka snart 9 för det

Sugar, önskar du var här hos mig just nu så vi kunde prata.... jag har sambon och tror jag kommer berätta för mamma även denna gång, vad tycker ni??? måste prata av mig med någon alltså... går under annars..

Nu måste jag dra mig till jobbet, blir ju skitakul...

• Muffe80

Har inte ont just nu, men det kommer nog snart... samma som sist.
    Ja jag blöder lite nu.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma