Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Häääärligt...

Men jag som inte är så bra på detta undrar då: det runda svarta, är det hinnsäcken på bild nummer ?
    Det som ser ut som en räka på bild 1, är det bebisen? HAHA

• Muffe80

Mys

Nu blev jag lite fundersam på om min säck verkligen var rund... den såg mer avlång ut... det är alltså inte bra.. hm! Dock sa inte läkaren ngt om just det. Kanske skulle tagit tiden imorgon iaf.... fan så velig man är!!!

• Muffe80

Min såg runt ut på håll innan han zoomade in, då såg den avlång ut... tror jag... jag var så förvirrad just då!

Skit samma, vi får väl se hur allt utvecklar sig. Nu orkar jag inte sitta i telefonkö och boka fler tider ...

• Muffe80

Men sofy, det blir alltså ok bilder när du nu tog med din egna kamera? Var det din egen som du tog med på skärmen eller fick du bilder med dig hem som du sedan tog kort på och lade in här?

Vi ska till ett ställe den 23:e som inte har bilder att skriva ut, gammal apparat kanske, men funderar på om man kan ha med kameran då

• Muffe80

Ursäkta mina dumma frågor Sofy, men jag är gravid

• Muffe80

Känns som jag tar över tråden

En fråga:

Äter ni mer än vanligt och äter ni något speciellt som är bra för barnet?
    Hur mycket folsyra i form av tablett?
    Äter ni mycket frukt, grönt, broccoli m.m.?

Tipsa mig gärna om superbra saker att äta! Är så rädd att bebisen kommer få en skada bara för jag får för lite mat i imig...

• Muffe80

Lovar att skärpa mig

Det är fan jobbigt att sitta på jobbet med en hink bredvid skrivbordet. Känns som jag ska spy när som helst.

• Muffe80

Gud så skönt att man kan skriva av sig här inne, har sån konstig värk i magen just nu... vet inte vad jag ska ta mig till... känns som ngt bänds ut
    plus illamåendet på det, får man ångra sig om att vara gravid haha!

Angående angelsoundet, kan det inte vara så att det är svårt att gissa exakt var bebisen ligger och vart hjärtat är, eller hörs det liksom i hela magen?

• Muffe80

Glad för din räka sofy Längtar till vårt vul om två veckor.

Nu kommer jag nog inte skriva så mycket mer här idag, är AStrött och har redan sovit en timme efter jobbet och nu blir det soffan och troligen mer sova Försöka sova bort illamåendet. Inte för att klaga (för det gör jag ju aaaaldrig...) men jag har fan mått illa hela dagen idag.

• Muffe80

Ha så skoj på resan nu Sugarrush, du åker väl idag? Hoppas du klarar dig från illamående på resan.

Jag har knappt sovit inatt, varit på toa 3 ggr och när jag väl gick upp mådde jag illa, trots att jag knaprade i min kex i sängen..
    Skulle sätta mig och få i mig lite vatten och EN jordgubbe, och då spydde jag... sen kom allt upp som kunde och jag fortsatte spy tills jag hade ont i käkarna...

Nu sitter jag på jobbet, och mår illa Blä!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma