Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

JA, det är skönare att veta men jag drar mig verkligen för att åka för jag vill inte träffa samma läkare som sist, han kommer väl fråga även denna gång vad jag gör där och vad jag tror att de ska göra för att hjälpa mig *suck**

Vill ha dina gulliga läkare sofy! De verkar helt underbara!

• Muffe80

Nu har jag blött en halv binda kan man säga... då ser det ju inte ljust ut.
    Hur mycket blödde du sofy, hade du binda sen osv?

• Muffe80

Jag blöder inte jättemycket nu men det kommer litei i bindan hela tiden +när jag går på toa... rödbrunt liksom.

Symtomen är helt klart borta, puts väck. Brösten har krympt och magen (konstigt nog) är borta. Förut var jag uppblåst hela tiden men nu smal som en sticka.

Kommer nog inte åka till akuten ikväll utan vänta och se. Beställde hem grav.test som kommer imorgon så ska börja testa och se om strecken försvinner.

Hoppet finns ju att det är en tvilling som dog, men chansen är ju liten

• Muffe80

Ja det är jobbig med ovisshet men samtidigt fattar jag ju vad som händer i kroppen, men visst vore det skönt att få det bekräftat att det är som jag tror.

Men efter att ha varit där två gånger och sista gången blitt dåligt bemött av läkaren så vill jag inte åka dit, men ska kanske fråga sambon ändå vad han säger om det. Har man tur är det inte samma läkare som är där heller... Han måste ju ha ledigt nån dag i veckan också och kanske mest jobbar dagtid.

Vill bara inte ha frågan "vad gör du här, vad tror du vi kan göra..."

• Muffe80

vi åkte inte in till akuten, sambon tyckte in det så nu är vi hemma. Men efter att ha läst här inne så kanske man skulle åkt ändå.. jaja!
    Vi tänker väl som så att inom kort kommer det antingen mer blod, typ närmsta dygnet... och då vet  vi ju... gör det inte det, då har vi snart ett inbokat vul att se fram emot.

Men jag ser mig själv som en som nyligen fått missfall, det bara känns så!

• Muffe80

Tänker på dig också, mest hela tiden, usch för dig att vara i NY nu... så lycklig i går med allt shoppande och så detta. Men hoppas som alla andra här inne att du har falsklarm... du har ju ännu inte blött mängder.

• Muffe80

Fan så dyrt!! Hutlöst ju!
    Stackars Sugar, kom heeeem!

• Muffe80

Nu kommer det massa brunt när jag går på toa blandat med ngt som ser ut som mörkt kaffesump... hm

Kom även lite sega saker som var bruna, inte vet jag vad det var... men inte är det lovande.

• Muffe80

Nu blöder jag brunt mest hela tiden och går jag på toa kommer det mycket och det även rinner ut... så ja, det är nog kört! Har ställt in mig på det och inväntar störtblödningen inom kort.

• Muffe80

Jag har ju haft bruna flytningar samt lite blod till och från sen jag plussade så därför är hoppet inte stort.

får hem ett storpack grav.test idag så ska börja kolla nu om det händer ngt med dem.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma