• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • rontgensyrran
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 20:14:54 följande:
    Du så klart min babe såklart Ines med hon kunde ju inte bli så söt om hon inte hade haft digHjärta
    Åhhhh så söt du är :D Måste väl erkänna att Ines pappa faktiskt ser rätt bra ut om han lägger den sidan till. Så det underlättar ju hennes söthet. Har fått det bästa av oss två. Är nyfiken på dina bilder. Du får lägga in dem i den andra tråden imorgon för i denna missar man allt! Skrivs på tok för mycket....
  • sugarrush

Jag vet Sofy, men jag kan tydligen inte svara från mobilen! Svar kommer när det funkar igen, förhoppnigsvis ikväll när jag är wifi-uppkopplad. Kram!

• 3 barns mamma84
    Till Telge..
    Jag vet att du är rädd och lessen av det som hänt dig men du måste begrava minnet och njuta av detta männika du bär på just nu.
    Du måste ge denna nya människan ett liv av kärlek.
    Jag bar också sorg och det alla här och alla har hjälp mig så mkt.
    Jag gav mitt hopp och kärlek till den nya människa jag hade i mig min elias jag har begraft sorgen i mitt hjärta och har gått vidare.
    Det måste du också göra.
    Bli inte arg på någon av oss vi ville bara hjälpa dig att du skulle glömma allt som hänt och se ljuset nu DU ÄR GRAVID nu njut nu för gus skull om denna graviditet.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-02-28 20:15:39 följande:
    Puuuuuuuuh.. jag har massa SD nu såhär på kvällskvisten, så jäkla obehagliga. Blir helt kallsvettig, pulsen dunkar hårt o hjärtat slår snabbare, mår illa o blir matt i kroppen. Känns som huvudet ska sprängas emellanåt, fy o tvi. Ibland vill jag verkligen inte veta hur riktiga värkar känns sen ;)
    jag kände aldrig ett tryck nedåt, i slutskedet trodde jag mest att jag skulle bajsa på mig så jag kämpade emot och drog ihop benen. hade bm som hängde vid höger ben och usk på vänster för att hålla i så jag inte drog ihop benen!.. :) men ut kom det en wilda.
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-02-28 20:20:57 följande:
    Jag vet Sofy, men jag kan tydligen inte svara från mobilen! Svar kommer när det funkar igen, förhoppnigsvis ikväll när jag är wifi-uppkopplad. Kram!
    Ahaaa! Du surfar från såna nymodigheter ;) Haha! :D
  • needtobreathe
    rontgensyrran skrev 2011-02-28 20:22:09 följande:
    Hörredu snäckan....tänkte gå in på din<sida...då var jag oinbjuden :( *snyft*
    Vem är snäckan? Solig
  • needtobreathe
    rontgensyrran skrev 2011-02-28 20:25:45 följande:
    Du såklart! ;D
    Hahaha! Drömmer Lägger självklart in dig på dirr! Ge mig en min! ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma