Plus igen efter mf/ma
Förresten, angående din menscykel, kan inte den ha ändrats eftersom du sagt nu flera ggr att den är sen? Min var mellan 22-36 dagar lång. Du kanske ska utöka med ett gäng dagar?
Förresten, angående din menscykel, kan inte den ha ändrats eftersom du sagt nu flera ggr att den är sen? Min var mellan 22-36 dagar lång. Du kanske ska utöka med ett gäng dagar?
Men efter ditt ma har du ju sagt varje mån att den är sen. ? Eller?
leaeva: har du ingen bild att bjuda på? :)
Vi har för övrigt varit på rul idag! En fin dramaqueen har jag på insidan.. H*n tog sig för pannan hela tiden eller pekade en massa! :)

Havsklippan: jo vi är på gång igen. :) ligger lika med mct. :) är inne och läser här hela tiden men skriver nästan aldrig då jag inte vill ha nån spydig kommentar från en i den här tråden.
Idag var vi på rul, finns bilder i mitt galleri! :) ligger nån dag före mct. Men räknar med att hennes kommer tidigare än min parvel eftersom jag gick över tio dagar förra gången. :)
Det är min dramaqueen! ;)
Jo mmmbop jag hängde här innan det flippade ut med en viss T. Sen lämnade jag tråden. Ja häng med på fika!
Tack tjejer förresten.
Jag mådde jättedåligt i mina tre tidigare grav (wilda är enda barnet) och den här gången har jag mått så mycket bättre! Så det kan ju växa och se bra ut även om man mår bra. :)
Mimmi80: Jag har varit in på din blogg men kan tyvärr inte kommentera (nå knas med min egen blogg)! Men säger som de andra! Lägg ner testandet! ;) Jag gav MCT bassning och se, hennes vildar har växt på sig ordentligt! :)
Leaeva: LYCKA TILL med dina vildingar i magen!