Plus igen efter mf/ma
Sofy: Håller tummarna för att det inte är någon fara!
Sofy: Håller tummarna för att det inte är någon fara!
Längtan efter liten: Grattis va härligt
Färnevik: Dom två tidigare gångerna har jag inte gjort eller köpt något i förväg och det gick ju som det gick så den här gången bytte jag taktik. Så fort jag plussade sydde jag första paret byxor och efter vul i v 6+3 så sydde jag ett par byxor till då det visade sig vara två. Nu är jag i v 23 så det är väl bara att hålla tummarna att det går bra sista delen också.
Pinklove: Grattis 
Sofy: Jag tror att det är helt normalt. Jag var in i v 5+4 (trodde jag var längre gången) och hade då bara en liten hinnsäck som sedan växte till sig. När det är så litet kan dom dessutom bara mäta på ett ungefär så alla måtten är inte exakta.
Apropå ul har jag hittills gjort 6st och har minst ett till inbokat.
Happiness: Jag kände rörelser i v 12 sist och reagerade också på att rörelserna upphörde. Kände det samma dag som det hände och fick det bekräftat två dagar senare. Den här gången kände jag lite senare trots att dom är två. Jag hade panik vid samma tidpunkt den här graviditeten som förra fostret dog och till slut fick jag komma till en privatläkare som lugnade mig. Jag var bombsäker på att minst en av dom dött och bölade där inne men båda levde. Det ska gå bra den här gången!
Sofy: Kommer inte ihåg hur stor hinnsäcken var men inte stor. Först 10 dagar senare såg man ett embryo och hjärtaktivitet.
Min dag började inge bra idag. Jag är ledig och skulle bara lämna äldste sonen till skolan och sedan vidare till dagis för fotografering av lillen. Lillens humör var taskigt redan från början och när vi kom till dagis satt han som ett plåster på mig. Vi skulle vara där kl 9, 10.30 var det dags för fotografering!!!!!!!!!! (planering?). Vi går upp till det rum där bilderna ska tas, lillen börjar gråta och vill inte och vips så spyr han
Bara att gå därifrån utan några bilder och vi har suttit där i nästan två timmar. Inge mer spyor men han sover och är inge vidare pigg. Vab i morgon igen (vabbade i måndags och förra onsdagen också) och det är bara tredje jobbveckan
Förlåt för egoinlägg men känns jobbigt med vabben och att det strular till för alla andra på jobbet. Känner mig lat då jag håller mig hemma men finns ingen annan som kan ta det i morgon.
till er! På måndag är det min gamla gyn läkare på sjukhuset som ska göra VUL:t. Haha, hon är väl stentrtt på mig vid det här laget och egentligt borde jag väl tycka det är lite pinsamt att komma och störa dom i sitt viktiga gynarbete. Med största sannolikhet kommer hon att muntra något i stil med..."detta är ingen biograf typ, här botar vi sjukdomar" men just nu skiter jag i det.Missade förövrigt också hur det hade gått till vid "tillverkningen" av trillingarna.