Plus igen efter mf/ma
14+0 idag ![]()
Tänkte passa på att önska er en trevlig midsomar!
Här skiner solen än så länge men regnet är bara några mil bort så tyvärr lär det väl bli regn även här.
14+0 idag ![]()
Tänkte passa på att önska er en trevlig midsomar!
Här skiner solen än så länge men regnet är bara några mil bort så tyvärr lär det väl bli regn även här.
Vi har tagit det lugnt med sexandet den här gången men samtidigt så gjorde vi det även förra gången och då hjälpte det ju föga.
dirrket efter MF!
Hej tjejjer!
Idag är jag glaaaaad! ![]()
Jag blev så otroligt orolig i morse för illamåednet var totalborta (jag tog ingen postafen så den var vekligen borta) och till och med kylskåpet luktade inte illa längre. Så tog jag ett test och det var SVAGARE än testet jag tog för några dagar sedan....så ni kan ju gissa paniken jag fick.
Ringde då till KK med gråten i halsen och tiggde till mig ett VUL idag....vi fick komma dit klockan 16.
Och vet ni vet ni....den mår BRA! Den var 20 mm stor nu och den rörde på sig och VINKADE! Åh, jag började nästan gråta....så underbart!
Läkaren sa att när man ser hjärtat så här sent så brukar det gå bra, så han tyckte att jag skulle sluta oroa mig nu....men jag är välkommen tillbaks om jag blir allt för orolig.
Så nu kan jag vara lite lugn. Har nytt Vul inbokat med min privata läkare i v12 och tills dess tänker jag faktiskt bara njuta nu. Och INTE ta några fler gravtest....det har jag skakat hand med min man med ![]()
(har en bild på mini men datorn vill inte just nu, så jag lägger in den i tråden sen)
*kraaaaaaaaam*
Jag ska förresten till spec. mödravården i morgon och tror i alla fall att det blir ett ul då. Sambon ska följa med, blir i så fall första gången han ser dom.
Hej hej! Allt såg jättebra ut igår på ul. Det var full fart i magen och en tjock skiljevägg som gör att det betraktas som en tvåäggsgraviditet (oavsett vad det senare visar sig vara) och därmed betydlihgt mindre risker än vid en enäggsgraviditet.
Jag och ungarna drog till Uddevalla till min mormor igår efter ul så jag hade inte tillgång till internet men ska försöka läsa ikapp lite ikväll!
Angående angelsound så har jag ett och sist upptäckte jag ju att fostret dött mha det. Var ändå glad att jag kunde upptäcka det snabbt istället för att gå flera veckor med ett dött foster. Den här gången har jag inte hittat hjärtljud lika snabbt och inte kunnat avgöra om det är ett eller två hjärtljud jag hittat så den här gången har jag lagt undan det då det skapar mer oro än lugnar ner.