Plus igen efter mf/ma
Hoppar in här om det är okej!
Är i v. 6+6 idag och har två mf i bagaget, ett i v 11 i juni förra året och ett i januari i v14.
Hoppar in här om det är okej!
Är i v. 6+6 idag och har två mf i bagaget, ett i v 11 i juni förra året och ett i januari i v14.
Jag är så trött man bara kan va känns det som. Var in till stan en stund idag och blev helt slut bara av det. Mår inte jätteilla men hyfsat dåligt mest som molande känsla konstant. Ska absolut inte klaga då jag ändå känner mig lugnare med såpass mycket symptom än utan så jag är nöjd ändå men jobbet blir lidande.
Beräknad förlossning
November 2010
Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)
December 2010
Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
Maria A 78 24 december
No way 28 december
Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)
nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)
Januari 2011
Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
Mini Söderling 2 januari
PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
Så nu har även jag lagt till mig på listan!
Har också precis gått in i v8.
Känner igen mig i att vara konstant hungrig men egentligen inte sugen på ngt. Tomater går dock bra här med. Juice funkar också fin fint men i övrigt skulle jag gärna avstå om det var möjligt.
Slappar gör jag också pga trötthet men än så länge tycker sambon bara att det är bra att jag tar det lugnt, får se när han ledsnar
I tisdags i v6+3 men har hört att det inte är helt ovanligt att den ena tillbakabildas så jag hoppas att båda stannar kvar.
Ja hjärtat slog på båda
Vi har två barn sedan innan och önskade oss en tredje som då inte varit helt lätt att få till men nu trdje gången gillt hoppas jag på en trea och fyra i ett
Har bokat ett till vul privat om två veckor för att vara mer säker på om det blir en eller två så jag längtar till dess.