• JoWiAn

Plus igen efter mf/ma

Mct: det är nu du får ta fram dramaqueenen i dig!!!

• JoWiAn

Inte längesen MCT skrev: I chock tvillingar! Tiden går jätte snabbt!

William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • JoWiAn
    Together90 skrev 2012-02-10 06:56:54 följande:

Jag är ganska säkert på att detta kommer gå åt skogen igen.. alla min symtom är typ borta!!
    Jag är bara i vecka 5+0/5+1 idag.. :( 

Jag hade inga direkta symtom så tidigt. Sen kom de och gick lite.
  • JoWiAn

Gud vad goa dom e MCT!!!!!

• JoWiAn
    plutten02 skrev 2012-02-15 16:44:29 följande:
    Måste fråga...
    Jag kollade mitt blodtryck idag hos sambons föräldrar dom har en sån elektronisk som mödravården har. Den visade 106/53...  och sen 109/53... Är inte det ganska lågt??? Glad
    Min BM använde en sån på mig... Men de funkade inte så bra. Hade ett jätte blodtryck 148/95 tror jag... SEn tog hon de som vanligt då blev det 130/80. Var nog för liten för mina karl alfred armar
  • JoWiAn

Cataleya: menar du när man fött???

Jag hade mest om mellan benen! Hela apparaten kändes som ett köttsår. Sen var jag öm vid naveln för de masserade hårt där när min livmoder inte ville dra ihop sig.

• JoWiAn

Mct: skönt att kroppen fixar sig själv snabbt!

Jag har ett härligt skinstycke längst ner på magen.. De vill jag bort sen. Brösten bryr jag mig oxå mindre om. Bara de ser oki ut i bh så är jag nöjd sambon älskar dom hur de än ser ut ingen annan som ser dom ändå..

• JoWiAn

Kanske 5 dagar. Kroppen läker rätt snabbt och jag tyckte att ömheten mellan benen avtog rätt snabbt. Sen hade man ju kvar lite i ryggen och så. De försvinner inte direkt, tyvärr. Skönt att du inte är rädd! Det ska du inte vara. Du kommer fixa det precis som alla före dig! Viktigt att man tror på sig själv och litar på att kroppen vet. Kommer långt med positiva tankar och andning! Jag hade en bra förlossning. Värkarna gjorde såklart mer än skit ont men tänkte att det ska vara så, det kommer gå över!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma