• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • needtobreathe

Sådärja! När dom svarade skrek dom bara "Neeeej inte du igen!!" Haha!

Nerå!

De va INTE normalt o ha såna här VÄRKAR (???) såhär tidigt! Förvärkar känns tydligen inte såhär utan de va värkar isåfall? Öh ja tjena mittbena. Förvärkar enligt den BM var sammandragningar. Jaja. Jag ska in på koll iallafall för att se om jag är öppen ngt o så allt ser bra ut. Men de är jag ju inte ;) Haha. Skulle "packa en väska med min blodgruppering o lite småsaker o åka in" De sa dom förra gången också när ja åkte hem, så ja packar ingen väska, men tar me pappret iallafall. Men först ska ja hämta Charlie om en halvtimme o köra hem honom o sen åker ja in dit ;) Tar ju självklart me datan iallafall så ja kan uppdatera er innan ja åker hem igen, moahahaha! ;)

• MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 15:23:40 följande:
    VA ???? är du
    Neeeej! Det var mina ord bara! =))
    nu jeklar...
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 15:18:23 följande:
    Tjattanter.....  Förvånad Du är säkert 7 cm öppen redan.... Oskyldig
    Hahahaha ja de vore fan nått va! ;) Nu äre ju inte så men bara för er skull åker ja in! Devin mår så bra så, försöker bryta sig ut genom magen! Har ett skitroligt filmklipp på kameran från igår, ser helt galet ut! ;D
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-04 15:26:54 följande:
    Hahahaha ja de vore fan nått va! ;) Nu äre ju inte så men bara för er skull åker ja in! Devin mår så bra så, försöker bryta sig ut genom magen! Har ett skitroligt filmklipp på kameran från igår, ser helt galet ut! ;D
    Inget skulle förvåna mig... Du verkar inte vara typen som gnäller...
    nu jeklar...
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-04 15:25:27 följande:
    Sådärja! När dom svarade skrek dom bara "Neeeej inte du igen!!" Haha!

Nerå!

De va INTE normalt o ha såna här VÄRKAR (???) såhär tidigt! Förvärkar känns tydligen inte såhär utan de va värkar isåfall? Öh ja tjena mittbena. Förvärkar enligt den BM var sammandragningar. Jaja. Jag ska in på koll iallafall för att se om jag är öppen ngt o så allt ser bra ut. Men de är jag ju inte ;) Haha. Skulle "packa en väska med min blodgruppering o lite småsaker o åka in" De sa dom förra gången också när ja åkte hem, så ja packar ingen väska, men tar me pappret iallafall. Men först ska ja hämta Charlie om en halvtimme o köra hem honom o sen åker ja in dit ;) Tar ju självklart me datan iallafall så ja kan uppdatera er innan ja åker hem igen, moahahaha! ;)
    Ta med dig Charlie in kvinna!
    nu jeklar...
  • Marlyn

Sofy: Det filmklippet skulle jag vilja se =) Vilken vecka är du i nu? (jag håller inte så bra koll på er tyvärr)

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 15:28:39 följande:
    Inget skulle förvåna mig... Du verkar inte vara typen som gnäller...
    Hahaha.. nje, inte förrän ja är halvt döende kanske ;)
  • needtobreathe
    Marlyn skrev 2011-03-04 15:29:46 följande:
    Sofy: Det filmklippet skulle jag vilja se =) Vilken vecka är du i nu? (jag håller inte så bra koll på er tyvärr)
    Ska försöka ladda in de sen! :D Hinner inte nu.. ;)

Vecka 33.. 34 imooorn yiho!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-04 15:30:00 följande:
    Hahaha.. nje, inte förrän ja är halvt döende kanske ;)
    Eller halvt igenom förlossningen! hahahah!
    nu jeklar...
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 15:30:54 följande:
    Eller halvt igenom förlossningen! hahahah!
    Hahaha eller hur! En kompis hade såhär som mig, åkte tillslut in ändå, öppen 10 cm o födde på 54 min därinne! Hahahahahaha! Hon sa bara "Ge mig en alvedon så ja kan åka heeeem" o då va hon i v 35+2! :D Den e ball!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma